Programowanie > Literatura

OpenGL - Księga eksperta V za niecałe 36zł

(1/2) > >>

Kitsune:
Jeżeli kogoś interesuje książka OpenGL Księga eksperta Wydanie V to polecam zobaczyć ofertę tej księgarni. Cena, 35.70zł bardzo atrakcyjna, w porównaniu z Helionem (tam za 119zł). Warto czasami też przeglądać ofertę tej księgarni. Czasami można kupić ciekawe pozycje sporo taniej niż z Heliona.

MDW:
Ciekawe skąd taka cena. Nie słyszałem żeby ostatnio gdzieś jakiś TIR z książkami się rozwalił. :)

Malkavian Assembly:
OpenGL 3.3, prawdziwy powiew świeżości!

Rokuzo:
Wersja 3.3 to chyba jedna z lepszych jakie można wybrać, chociaż jeżeli zależy nam też na integrach to lepiej 3.0 - 3.2.

Chyba, że programy robimy wyłącznie dla siebie albo na nowsze maszyny, no wtedy to 4.x.

Xender:
Przecież 3.3 to (niemal?) podzbiór 4.4.
Raczej nie ma co myśleć o uczeniu się tesselation czy compute shaderów, jak nie zna się geometry shadera.

Więc kniżka jak najbardziej aktualna - może poza używaniem własnej libki do macierzy w C++ zamiast GLM, ale to raczej szczegół.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej