Autor Wątek: OpenGL - Księga eksperta V za niecałe 36zł  (Przeczytany 2077 razy)

Offline Kitsune

  • Użytkownik

# Kwiecień 23, 2014, 21:48:03
Jeżeli kogoś interesuje książka OpenGL Księga eksperta Wydanie V to polecam zobaczyć ofertę tej księgarni. Cena, 35.70zł bardzo atrakcyjna, w porównaniu z Helionem (tam za 119zł). Warto czasami też przeglądać ofertę tej księgarni. Czasami można kupić ciekawe pozycje sporo taniej niż z Heliona.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

  • +1
# Kwiecień 23, 2014, 22:01:24
Ciekawe skąd taka cena. Nie słyszałem żeby ostatnio gdzieś jakiś TIR z książkami się rozwalił. :)

Offline Malkavian Ass...

  • Użytkownik

# Kwiecień 24, 2014, 03:34:50
OpenGL 3.3, prawdziwy powiew świeżości!

Offline Rokuzo

  • Użytkownik
    • Masz na sprzedaż klucze do cs go?

# Kwiecień 24, 2014, 10:20:03
Wersja 3.3 to chyba jedna z lepszych jakie można wybrać, chociaż jeżeli zależy nam też na integrach to lepiej 3.0 - 3.2.

Chyba, że programy robimy wyłącznie dla siebie albo na nowsze maszyny, no wtedy to 4.x.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2014, 12:29:47 wysłana przez Rokuzo »

Offline Xender

  • Użytkownik

  • +2
# Kwiecień 24, 2014, 13:09:29
Przecież 3.3 to (niemal?) podzbiór 4.4.
Raczej nie ma co myśleć o uczeniu się tesselation czy compute shaderów, jak nie zna się geometry shadera.

Więc kniżka jak najbardziej aktualna - może poza używaniem własnej libki do macierzy w C++ zamiast GLM, ale to raczej szczegół.

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Kwiecień 26, 2014, 19:39:22
Wygląda ciekawie. Czy ktoś z forumowiczów czytał tę książkę? Czy warto ją kupić?

Offline Xender

  • Użytkownik

# Kwiecień 26, 2014, 21:37:23
^ Dobra jest.