Autor Wątek: Gra mobilna [3D] a trawa  (Przeczytany 1661 razy)

Offline mrWodoo

  • Użytkownik

# Kwiecień 04, 2014, 23:42:17
Więc tak, tworzę grę mobilną, trójwymiarową, trochę fizyki tam jest ale w sumie nie dużo, framerate na aktualnym etapie osiągam 60 stałe, jednak chciałbym dodać trawę, nie tylko teksturę położoną na teren, lecz ta trawa wbudowana w unity, aby ładnie wyglądała musi być gęsta, a to strasznie obcina FPS, nawet mniejsze ilości tej trawy już o połowę skracają framerate, jakieś pomysły? Może mam jakieś dodatkowe opcje zaznaczyć?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline moonshield

  • Użytkownik
    • ::devBlog

  • +1
# Kwiecień 05, 2014, 11:23:23
W zakładce utils powinno być "Pimp my grass rendering framerate". Zaznacz, FPS powinien skoczyć do 40.

Offline wozix

  • Użytkownik

# Kwiecień 05, 2014, 14:59:07
Zrób jakiś mądry LOD dla trawy, np. na wzór ARMA2. "Tyłka" nie urywa, ale nikt od mobilnej gry nie wymaga trawy takiej jak w Crysis 3 :D

Offline Jechbeat

  • Użytkownik
    • Profil Facebook

# Kwiecień 07, 2014, 15:14:32
Wiesz dlaczego stałe 60 fps? Słyszałeś o vsync? :D. A co do trawy w Unity, pewnie chcesz jej dać za dużo, jakby tak twórcy myśleli, że jak nawalą mnóstwo trawy to będzie super to by na żadnym pc nie poszło, najlepsza metoda to dać mniej, ale powiększyć rozdzielczość i rozmiar, będzie wyglądało "gęsto", a będzie np 2,3 razy mniej trawy.