Autor Wątek: Blender i export fbx  (Przeczytany 2257 razy)

Offline albinoski1989

  • Użytkownik

# Marzec 26, 2014, 23:44:30
Zrobione modele w blenderze eksportuje do fbx. Niestety modele, które później wrzucam do UE4, nie mają kolizji, i za chiny nie idzie tego włączyć. UE4 obsługuje nowszą wersję fbx:/

http://2.bp.blogspot.com/-Tb586tXUO4Y/UzCX0YmlxFI/AAAAAAAADnY/0BigALs79w0/s1600/2014-03-24+21_38_13-Message+Log.jpg

Póki co, w taki sposób postanowiłem rozwiązać problem kolizji

http://2.bp.blogspot.com/-FaHDmdmOrsg/UzNDN2X7dXI/AAAAAAAADoo/Kc4sfYsGeyk/s640/innego+sposobu+nie+ma.jpg

Ktoś ma podobny problem i sobie z nim poradził?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ArekBal

  • Użytkownik

# Marzec 27, 2014, 00:13:10
Autodesk ma convertery do wersji fbx o ile dobrze pamiętam.

Offline albinoski1989

  • Użytkownik

# Marzec 27, 2014, 02:02:36
Dość długo szukałem i się udało. Zrobiłem tutorial o prawidłowym eksporcie i gdzie trzeba włączyć kolizję modelu.

http://ue4tutorial.blogspot.com/2014/03/blenderue4.html

Offline ArekBal

  • Użytkownik

  • +1
# Marzec 27, 2014, 03:39:15
Cieszę się że to nie wina Blendera. Tylko usera. :)

Scalę? Albo tak, albo siak.

Offline voytech

  • Użytkownik

  • +1
# Marzec 27, 2014, 09:29:03
Dla danego modelu utwórz siatkę kolizyjną o podobnej nazwie i dodaj prefiks "UCX_". Przy imporcie UDK powinien automatycznie to wykryć i poustawiać co trzeba.