Autor Wątek: Gizarma  (Przeczytany 10504 razy)

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

  • +2
# Wrzesień 14, 2014, 20:15:08
Cytuj
Coś czuję, że w wielu niezrobionych wymienionych kwestiach przeszkodziła również java.
No tak, to na pewno przez Javę interfejs jest toporny, akcje w UI nie mają zaimplementowanego feedbacku, a całość nie ma ani krzty animacji. Rozumiem, że gdyby gra była napisana w C++, Pythonie, C#, albo JS to wszystkie te brakujące ficzery napisałyby się same? :P

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

  • +1
# Wrzesień 14, 2014, 20:58:36
Nie no jak ktoś chce to i może czołgiem próbować parkować. A tak na serio to może i niepotrzebnie zrzuciłem wszystko na javę - wszak to przenośny język, który dzięki wirtualnej maszynie ma stać się przyszłością. I szczerze powiedziawszy język nie jest najważniejszy. Poza tym nie chcę jakiejś wojny pomiędzy wyznawcami czy takiego, czy też takiego rozwiązania. Każde, że tak powiem zastosowanie konkretnego języka ma swoje wady i zalety, a ideałów nie ma i nigdy nie będzie :).

Offline Troll

  • Użytkownik
    • Oficjalna strona gry Gizarma

# Wrzesień 15, 2014, 12:41:59
Cytuj
Jak zawsze zaczynając od najgorszego po pierwszym odpaleniu jestem zaskoczony interfejsem. Poruszanie komendy powinny być raczej zapożyczone z androida, innych rtsów, chociażby plemion, wymienionych gdzieś wcześniej setlersów.

Jednostki poruszają się, ich wyznaczona droga też się skraca, tylko problem w tym, że trwa to długo. W sensie co najmniej kilka minut na jedno pole.

Cytuj
Jeszcze ta całościowa statyczność

Statyczność jest raczej nieunikniona przy takim projekcie i budżecie. Raczej nie wyobrażam sobie, żebyśmy byli w stanie zachwycić gracza efektami graficznymi. Tu chyba jesteśmy na przegranej pozycji, dla tego staramy się inwestować przede wszystkim w rozgrywkę.

Poza tym "statyczność" jest konsekwencją wyboru stylu graficznego. Widok główny, to nie jest widok z lotu ptaka jak np. w Settlersach, czy Anno. Widok główny, to widok na rysowaną mapę w stylu średniowiecznym.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 15, 2014, 15:23:20 wysłana przez Troll »

Offline Liosan

  • Moderator

  • +1
# Październik 23, 2015, 00:46:30
Hej wszystkim!

Wydaliśmy właśnie kolejną wersję naszej gry strategicznej - Gizarma 0.83 to przede wszystkim przetłumaczenie gry na angielski. Wszystkie ekrany, teksty i mapy są teraz dostępne w dwóch wersjach językowych. Druga ważna zmiana to nasze pierwsze eksperymenty z walką między graczami - gracze mogą fortyfikować jednostki by bronić wież, inni mogą ich atakować. Oprócz tego, mamy standardowy zestaw naprawionych bugów i usprawnionych ekranów. Chodźcie zagrać!

Liosan
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2015, 01:25:51 wysłana przez Liosan »