Autor Wątek: Kolejna próba stworzenia wspólnie gry, Szukam chętnych.  (Przeczytany 3675 razy)

Offline Władek

  • Użytkownik

  • +2
# Marzec 12, 2014, 21:53:36
Szukam ludzi chętnych do stworzenia gry. Wiem że masa osób próbuje coś takiego zrobić i przeważnie nic z tego nie wychodzi. Ja bym proponował zorganizować się i np. w weekendy zacząć działać. Mam lokal w którym można by zacząć coś tworzyć. Znalazło by się tez parę komputerów do pracy. Na początek chciałbym żeby zrobić jakąś gierkę 2d i zobaczyć czy w ogóle takie coś ma sens.
Oczywiście jeśli by się nam powiodło chociaż szanse marne to można by spróbować sprzedać nasz produkt i podzielić się zyskami.  Dlatego też szukam osób pełno letnich.
Ja ze swojej strony zajmował bym się :
-promowaniem gry
- dystrybucją
-podkładem dźwiękowym
-prowadzeniem oficjalnej strony WWW.
-kosztami (jeśli trzeba by było w coś zainwestować to w miarę możliwości wyłożę zielone $)
-wszystkim problemami napotkanymi na drodze do sukcesu

Ze względu na moją lokalizację poszukuje osób z okolić Krakowa. Gdyż nasza baza znajdowała by się w pobliżu Krakowa jak by wszystko wypaliło mógłbym być również szoferem. Jeśli znajdą się jacyś odważni chętni to spotkamy się gdzieś w Krakowie i omówimy szczegóły na żywo i zobaczymy jak to się potoczy.

Werbunek na priv napiszcie czym byście byli w stanie się zając oraz jakiś namiar na siebie najlepiej nr tel.
Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

  • +3
# Marzec 12, 2014, 22:57:34
Jakieś portfolio?

Offline ΨΧΞ

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

  • +12
# Marzec 13, 2014, 10:08:28
O, Kraków :)
Władek.. Programista? :D

Offline Władek

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2014, 16:34:45
Portfolio brak.
Nie jestem programistą tylko miłośnikiem gier i jak każdy na tym forum chciał bym mieć wkład w tą branżę.
Napisałem w czym mogę pomóc. Przeglądałem forum i widziałem że chęci są na zrobienie czegoś tylko nie ma zgrania dlatego chciał bym żeby zacząć działać off line bo przez neta to ciężka sprawa.
Ja to widzę tak że raczej nic z tego nie będzie ale szansę na zrobienie jakiejś gry są a poz tym może się to okazać ciekawym doświadczeniem dla mnie i dla ludzi którzy odważą się spróbować. Nic nie stoi przecież na przeszkodzie żeby się spotkać i spróbować. To będzie nowe życiowe doświadczenie.
A co do nicku to jak każdy inny ...... :D

Jeśli ktoś ma ochoty spróbować swoich sił to dawać znać i będziemy coś kombinować.

Offline ΨΧΞ

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Marzec 13, 2014, 17:02:36
podsumowując: zapewniasz lokal, sprzęt i zależnie od zasobów pokrywasz wydatki na usprawnienie developmentu, nie wymagasz kasy od ludzi którzy w to wejdą, a oferujesz w zamian możliwość stworzenia wspólnie projektu - ot wspólna praca bez zobowiązań ze strony chętnych. dla mnie brzmi fajnie, a nawet korzystnie. na miejscu młodego krakowskiego developera pewno dołączyłbym się do zabawy, gdyż nie kosztuje mnie to nic poza czasem, który to przekłada się na doświadczenie i rozwój :)

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

  • +3
# Marzec 13, 2014, 17:58:47
A co do nicku to jak każdy inny ...... :D

Nie jeżeli chodzi o Władka ;)

Offline beermaster

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2014, 19:25:40
Kurcze , chętnie bym dołączył ale Kraków daleko niestety :/

Ps. Z poczatku też się przeraziłem że to kolejna inkarnacja "Władka programisty" .... na szczęście to tylko/aż "Krakus Władek" :D

Offline Władek

  • Użytkownik

# Marzec 14, 2014, 16:22:17
podsumowując: zapewniasz lokal, sprzęt i zależnie od zasobów pokrywasz wydatki na usprawnienie developmentu, nie wymagasz kasy od ludzi którzy w to wejdą, a oferujesz w zamian możliwość stworzenia wspólnie projektu - ot wspólna praca bez zobowiązań ze strony chętnych. dla mnie brzmi fajnie, a nawet korzystnie. na miejscu młodego krakowskiego developera pewno dołączyłbym się do zabawy, gdyż nie kosztuje mnie to nic poza czasem, który to przekłada się na doświadczenie i rozwój :)
Dokładnie o to chodzi niestety brak chętnych do działania ....
Nie ma nikogo kto chciał by spróbować z okolic Krakowa ?

Offline koirat

  • Użytkownik

# Marzec 14, 2014, 19:34:24
Problem w tym że ludzie chętni zazwyczaj już coś działają. Doradzam wytrwałość, zbieranie kontaktów, tworzenie zarysów potencjalnych gier, ogólnie trzymanie ręki na pulsie :). W 5 miesięcy może uda cie się zebrać zespół. Sam jestem z Krakowa i gdyby nie to że tworze już własny projekt to być może podjął bym temat.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Marzec 14, 2014, 20:29:59
.... a niektórzy po prostu mieszkają trochę daleko, np. pod Szczecinem i chcieli by a nie mogą :(

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Marzec 15, 2014, 20:00:32
No, a czy moglbys przyblizyc to "poblize" krakowa? Bo np kryspinow czy proszowice to tez mozna uznac za poblize krakowa, a sa od siebie oddalone kilkadziesiat km.
Inna sprawa ze z pomyslu pewnie nic Ci nie wyjdzie...
ale jak jestes otwarty to mam dla Ciebie propozycje utworzenia lokalizacji dla jakiegos nadchodzacego konkursu. Niedlugo bedzie kolejne ludum dare. Mozesz sie tam wpisac ze organizujesz u siebie. Zapewniasz prad I internet I co tam jeszcze chcesz... jak sie zglosza chetni to na przyszlosc moze z nich udaloby Ci sie stworzyc ekipe jakiej teraz szukasz?

Offline JacekCichy

  • Użytkownik

# Marzec 16, 2014, 12:58:47
My potrzebujemy dźwiękowca ale na razie nasz projekt jest zawieszony do wakacji, jak się go uda reaktywować to odezwę się na priv ale to bliżej maja. Ogólny zarys to pracujemy nad prostą platformówką 2D o grafice zbliżonej do Rayman Legends i o fabule związanej właśnie z pewną legendą o Krakowie. Pozdrawiam i do usłyszenia! 

Offline Władek

  • Użytkownik

# Marzec 16, 2014, 13:52:23
Więc tak okolice Krakowa w stronę Kryspinowa z którego mógłbym zagarnąć śmiałków i zawieść na bazę operacyjną :D
Ciekawy pomysł z tym Ludu Dare ale jeśli miał bym się podjąć organizacji to trzeba by było najpierw zrobić jakiś mały team i sprawdzić czy damy rade coś stworzyć w określonym czasie. Umówić się tak jak pisałem przedtem na jakąś sobotę i niedziele narzucić sobie temat i zrobić jakąś gierkę nic nie stoi moim zdaniem na przeszkodzie żeby spróbować. Wiadomo że duże prawdopodobieństwo jest że nic z tego nie będzie ale jak nie spróbujemy to się nie dowiemy.
Ja jestem chętny do działania ktoś jeszcze ?
W sprawie dźwięku do tej platformówki jak będziecie już gotowi dajcie znać.

Offline ramen

  • Użytkownik

  • +1
# Marzec 16, 2014, 14:38:14
Nie polecam takiego rozwiazania zwlaszcza w takim charakterze w jakim ty w nim wystepujesz. Bo:

1. Osoby, ktore cos potrafia juz dawno pracuja komercyjnie.

2. Osoby, ktore nic nie potrafia ale sie pilnie ucza robia to po to, by pracowac dla normalnych firm. Innymi slowy bedziesz wspolpracowal z osobami, ktore beda sie uczyc na twoim projekcie i odejda, gdy tylko nabiora pewnych umiejetnosci. Albo z leserami, ktorym nic sie nie chce i tak nie bedzie z nich pozytku.

3. Podczas takich projektow owszem - nabiera sie doswiadczenia ale - programista uczy sie programowac, grafik uczy sie grafiki a ty czego sie przez ten czas nauczysz? Prowadzenia strony www i ogarniania zespolu? To nie sa umiejetnosci, ktorymi bedzie zainteresowany potencjalny pracodawca w gamedevie. Lepiej zrobisz jak bedziesz szlifowal potrzebne umiejetnosci na wlasna reke niz bawil sie w producenta gier. No chyba ze na codzien pracujesz poza gamedevem a robienie gry po godzinach ma miec hobbystyczna forme zabawy i relaksu. To wtedy spoko.

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

# Marzec 20, 2014, 23:11:22
Złap studentów, zdaje się że w Krakowie działają koła naukowe poświęcone grom (bodaj Shader?), tam będzie najłatwiej kogoś zwerbować. Zgłoszenie lokacji do drużynowego konkursu to też dobry pomysł, przyjdą łebki, pokodzą wspólnie, jest szansa że się zgrają :-)