Autor Wątek: CRYENGINE ogłasza oficjalne wsparcie dla systemów Linux  (Przeczytany 2238 razy)

Offline BraXi

  • Użytkownik
    • braxi.org

# Marzec 11, 2014, 18:57:43
Crytek na 6 dni przed GDC ogłasza pełne wsparcie CRYENGINE dla Linuxa :)

Cytuj
During presentations and hands-on demos at Crytek's GDC booth, attendees can see for the first time ever full native Linux support in the new CRYENGINE.
Więcej na ich oficjalnej strone: http://www.crytek.com/news/conference-attendees-can-also-see-a-brand-new-mobile-game-extra-engine-updates-and-much-more-at-crytek-s-booth

Tylko liczyć na SDK działające na Linuxie i Crysis 3 bo jeszcze go nie przeszedłem ;>
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2014, 18:59:17 wysłana przez BraXi »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline flexi

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2014, 19:15:03
Jesli beda/maja renderer napisany takze dla OpenGL to fajnie by bylo tez zobaczyc CryEngine na OSX :)

Offline BraXi

  • Użytkownik
    • braxi.org

# Marzec 11, 2014, 19:26:09
Jesli beda/maja renderer napisany takze dla OpenGL to fajnie by bylo tez zobaczyc CryEngine na OSX :)
Renderer OpenGL owszem, jest - inaczej by nie odpalił na Linuxie, co do OSX to wątpie z powodu braku wsparcia dla GL 4.x

Cytuj
Macs support different types of graphics processors, each with different rendering capabilities, supporting versions of OpenGL from 1.x through OpenGL 3.2.
« Ostatnia zmiana: Marzec 11, 2014, 19:34:19 wysłana przez BraXi »

Offline flexi

  • Użytkownik

# Marzec 11, 2014, 20:22:08
Renderer OpenGL owszem, jest - inaczej by nie odpalił na Linuxie, co do OSX to wątpie z powodu braku wsparcia dla GL 4.x

Z tego co wiem i jest tutaj 'http://support.apple.com/kb/HT5942' jest juz wsparcie dla GL 4.x od OSX Mavericks :-)

Offline moonshield

  • Użytkownik
    • ::devBlog

# Marzec 11, 2014, 21:12:44
Bardziej niż OSX celują pewnie w stronę iOS i Androida (o ile nie mają już dla nich wsparcia)

Offline iniside

  • Użytkownik

  • +3
# Marzec 11, 2014, 21:20:11
Zapowiada sie najciekawsze GDC od paru lat. Nowy DirectX, CE3 na linuksie, OpenGL, a i Epic pewnie bedzie miał ciekawe prezentacje.

Ciekawi mnie czy to bedzie pełne SDK na linuksa, czy tylko mozliwosci end-user.
Bo ich narzedzia sa napisane w MFC... (LOL). Naprawde nie wiem czy sie smiac, czy gratulowac samozaparcia :D

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Marzec 12, 2014, 13:47:56
Crytek musi miec wsparcie do ogla bo maja buildy na PS3 :] a OSX jak najbardziej wspiera OGL 4.X

Offline quaikohc

  • Użytkownik

  • +5

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +1
# Marzec 13, 2014, 09:29:05
Nie musi.

http://scalibq.wordpress.com/2010/05/15/sony%E2%80%99s-playstation-3%E2%80%99s-main-graphics-api-is-not-opengl/

"Nie znam sie wiec sie wypowiem" :D thx za info! zylem w przekonaniu ze skoro PSP ma to czemu PS3 nie :)

Offline gawron89

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2014, 17:20:30
psp tez nie ma oficjalnego wsparcia ogl, jedynie jakis amatorski port ktorego zadna wieksza firma na powaznie nie wezmie