Autor Wątek: Wycena stworzenia grafiki do przygodowej gry 2d.  (Przeczytany 2710 razy)

Offline BamBam

  • Użytkownik

# Marzec 01, 2014, 15:18:16
Witam,
Zastanawiam sie nad zrobieniem pierwszej poważnej przygodówki (min. zarejestrowałem sie jako bezrobonty i składam podanie dofinansowanie  założenia). I zastanawia mnie ile kosztuje, stworzenie około
60 map z bardzo prostymi animacjami
kilkanaście animacji postaci
GUI
Oraz w jaki sposób zatrudnić grafików?
 Szukać na ofertach typu freelancer , zaproponować umowę o dzieło (tj. wykonanie ww map i animacjie czy też zatrudnić na stałe  jednego grafika?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Antek

  • Użytkownik
    • blog

# Marzec 01, 2014, 16:29:01
zależy pewnie mocno od stylu graficznego

Offline Rethil

  • Użytkownik

  • +2
# Marzec 02, 2014, 17:53:39
Na stałe to raczej gdybyś zakładał studio zajmujące się tego typu produkcjami. Jak zatrudnisz kogoś na stałe (umowa o pracę) to po będziesz miał wobec niego szereg obowiązków. Jak się okaże, że nie układa wam się współpraca, to wtopiłeś, bo jesteś w oczach państwa wielkim, złym, kapitalistycznym wyzyskiwaczem biednego małego i głupiutkiego pracownika, którego trzeba ochronić za wszelką cenę. Oczywiście przesadzam, ale na początek poszukaj kogoś z "doskoku" i ewentualnie zaproponuj mu później dłuższą współpracę.
Co do ceny takiego zlecenia to oszacuj ile to będzie roboczogodzin, pomnóż razy 1.5, albo nawet razy 2, następnie pomnóż razy średnią stawkę grafika z segmentu jakiego szukasz (profesjonaliści biorę więcej niż studenci) i masz szacunkowy koszt. Przygodówka to dosyć spora inwestycja graficzna - masz sporo unikalnych assetów, których nie użyjesz więcej niż raz. W dodatku nie chcesz oszczędzać na grafice i historii, bo to są dwa główne elementy jakich szuka gracz, dlatego od razu załóż wyższe stawki dla grafika i zatrudnij specjalistę.