Autor Wątek: Kurs programowania gier dla początkujących i bardzo początkujących w Krakowie  (Przeczytany 2287 razy)

Offline Ja-po

  • Użytkownik
    • Kurs programowania gier - Kraków

  • +5
# Luty 24, 2014, 21:15:16
Cześć,

osoby które dopiero zaczynają przygodę z programowaniem, mieszkają w Krakowie i chciałyby mieć trochę łatwiejszy start w programowaniu gier zapraszam do udziału w Kursie Programowania Gier.
Kurs skierowany jest głównie do młodzieży w wieku 12-16 lat, pierwsza część obejmuje 15 zajęć po 1,5 h.

Zaczynamy praktycznie od zera, po 15 zajęciach (1 semestrze) przy odrobinie zaangażowania każdy będzie umiał sam napisać prostą grę z grafiką 2D. Rozpoczęliśmy właśnie zapisy na kolejną edycję kursu - startujemy w pierwszej połowie marca, koszt całkowity 450 zł (zawiera instrukcję do zajęć, które składają się w podręcznik programowania gier.)

Po więcej informacji zapraszam na stronę:
http://eduexe.edu.pl/doku.php
i naszego Fanpage
https://www.facebook.com/eduexekrakow

Jeżeli pojawiłyby sie jakies pytania, piszcie w tym temacie, postaram się szybko odpowiedzieć.

...................................................
Swoją drogą miło wrzucać takie ogłoszenie na forum gdzie 8 lat temu uczyłem się co to są zmienne i zadawałem głupie pytania ;). Ale spokojnie, już się trochę nauczyłem, przynajmniej na tyle żeby uczyć teraz wstępu do informatyki na AGH ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2014, 22:04:36 wysłana przez Ja-po »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline kpusmo

  • Użytkownik

# Luty 25, 2014, 17:48:19
1. Czy nie przewidujecie możliwości kursu przez internet? (e-learning, coś typu kurs techlandu)
2. Czy jest możliwość kupna samego podręcznika? :P
3. OpenGL czy DirectX?

Offline Ja-po

  • Użytkownik
    • Kurs programowania gier - Kraków

# Luty 25, 2014, 20:48:15
Cześć, dziekuje za ciekawe pytania. Już odpowiadam.

1) W tym momencie nie mamy kursów e-learningowych, natomiast planujemy od semestru jesiennego wprowadzenie e-learnigu jako uzupełniania regularnych zajęć (może uda się jakieś elementy wprowadzić już w tym).
Jeżeli to się w ciągu semestru sprawdzi to może już w okolicach tegorocznej gwiazdki uda nam się uruchomić kursy e-learningowe dostępne dla wszystkich. (cieżko mi w tym momencie coś obiecywać, ale pomysł jest ciekawy)

2) W tym momencie nie ma takiej możliwości, natomiast po zakończeniu tego semenstru, będziemy starali się "wypuścić nasz podręcznik w świat".

Podręcznik jest już po kilku seriach poprawek, chcemy przez bieżący semestr sprawdzić czy nie pozostawiliśmy w nim jakiś błędów, lub słabego wytłumaczenia. Część rzeczy które warto poprawić można wychwycić tylko na zajęciach - wcześniej wszystko wydaje się ok, dopółki nie spojrzy na to nasz kursant i nie okaże sie że w danym miejscu zrobiliśmy przeskok myślowy, nieoczywisty dla osoby zaczynającej naukę. Na zajęciach zawsze takie wątpliwości można wytłumaczyć, ale w finanlej wersji podręcznika chcielibyśmy ich uniknąć.

Podsumowywując, prosimy o trochę cierpliwości, w końcu powiniena być możliwość kupna podręcznika ;)

3) SFML ;). Zdecydowaliśmy sie na bibliotekę wyższego poziomu, bo polecenie pisania bezpośrednio w OpenGL czy DirectX dla osoby której 2 miesiące wcześniej tłumaczyliśmy co to jest zmienna, mogłoby zabić dużo z pasji i zapału do pisania gier, a szczerze mówiąc na tym najbardziej nam zależy.
Ale SFML ma wsparcie dla OpenGL więc, powiedzmy OpenGL  ;)

Offline Ja-po

  • Użytkownik
    • Kurs programowania gier - Kraków

# Luty 27, 2014, 20:31:26
Hey,

pozwolę sobie jeszcze pochwalić się tym co już po kilku zajęciach robią nasi kursanci.
http://www.youtube.com/watch?v=M0wQRl3Fv6k
http://www.youtube.com/watch?v=hnu7E-fJNgA

Według mnie napisanie takiej gry kilka tygodni po rozpoczęciu zabawy z programowaniem jest jest niezłym wynikiem.
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2014, 20:30:36 wysłana przez Ja-po »