Autor Wątek: Unity vs libGdx (platformy mobline)  (Przeczytany 6776 razy)

Offline Ivian

  • Użytkownik
    • Ivian's Cave

  • +1
# Luty 21, 2014, 12:14:44
Wypuścić grę na Unity w jeden dzień. Flappy splashy fishy bird? Ok. Ale coś większego to życzę powodzenia =) Takie podejście "a pierdykne sobie gierkę w 1 dzień" jest trochę... irytujące?. Ni to contentu ni to jakiejś jakości. ;)

Ja przed przesiadką na Unity pisałem gry natywnie, i jest mega improvement w tempie pracy, debugowaniu, i pracy z grafikami. Można sobie w bardzo prosty sposób pisać własne rozszerzenia do edytora, co czyni kontrolę nad obiektami na scenie bardziej "ppl friendly", co ma szczególne znaczenie dla dziewczyn, które robią grafiki i inne wymagające kreatywności rzeczy. No i modularność^n co jest niesamowitą zaletą.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych