Autor Wątek: Pospolite warsztatowe ruszenie 2.0  (Przeczytany 11436 razy)

Offline steffan

  • Użytkownik
    • Adam Roszyk Blog VR, Startups, Travels

  • +3
# Luty 12, 2014, 22:30:33
Witam serdecznie,

jakiś czas temu przypomniałem sobie o projekcie systemszok- remaku gierki shadowclones, za który odpowiedzialny był Toxic i który swój początek miał na warsztacie z 7 lat temu :D

Zastanawiam się czy ktoś byłby chętny na wzięcie udziału w czymś podobnym- procesie stworzenia gry, która powstawałaby wspólnymi, warsztatowymi siłami, w jakiejś nieco przystępniejszej technologii niż irrlicht.

Nie mam w tym momencie żadnych konkretnych planów, ani propozycji- chcę tylko wybadać, czy ktoś jest takim przedsięwzięciem potencjalnie zainteresowany.


Dla tych którzy nie pamiętają: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=4058.0

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

  • +2
# Luty 13, 2014, 00:44:47
Cytuj
Pospolite warsztatowe ruszenie 6.0
FTFY :)

Offline Super Vegeta

  • Użytkownik
    • SV Games

# Luty 13, 2014, 09:59:42
Zależy jeszcze od używanych technologii, ale może bym się skusił.

Offline karaluch666

  • Użytkownik
    • Moje folio

# Luty 13, 2014, 10:26:16
Jeśli będzie potrzebny grafik 3D, to może bym był chętny. Tylko przydałoby się więcej szczegółów. Jaki rodzaj gry, na jakim silniku, czy to też ma być remake, czy jakaś nowa wymyślona gra?

Offline steffan

  • Użytkownik
    • Adam Roszyk Blog VR, Startups, Travels

# Luty 13, 2014, 10:39:51
Niech wszyscy chętni dadzą o sobie znać w tym temacie- i będzie to pierwszy kanał komunikacyjny nowo powstającego zespołu.

Jestem mocno otwarty na wszelkie propozycje- wiem tylko że projekt nie może być za bardzo rozbudowany i musi mieć ściśle określone cele i założenia. Tak żeby w którymś momencie można było czerpać największą radość z tego, że wszystkie udało się zrealizować ;)

Jeśli zbierze się tu więcej niż 10 osób- spiszę wszystko to co po głowie mi chodzi, uszykuję jakąś ankietę i będziemy myśleć co dalej :]

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Luty 13, 2014, 11:26:17
I ja mógłbym coś poprogramować chętnie - tylko że mam mało czasu ze względu na projekt główny, ale jakby było potrzebne jakieś narzędzie, edytorek to co jakiś czas mógłbym poskrobać :)

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

  • +1
# Luty 13, 2014, 11:26:43
mogę coś pomóc bo stagnacja

Offline SeetroX

  • Użytkownik

# Luty 13, 2014, 17:14:06
Mogę pomóc z grafiką 2D.

Offline voytech

  • Użytkownik

# Luty 13, 2014, 18:49:57
... w jakiejś nieco przystępniejszej technologii niż irrlicht.
Po Systemszok był jeszcze projekt WielkiMistrz na silniku Ogre3D, choć trudno powiedzieć czy ten silnik zalicza się do przystępnej technologii :)

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Luty 13, 2014, 19:29:45
Ja bym w to chętnie wdepnął. Ale z góry mówię, żadnego mmo, rpg.

Offline Risist

  • Użytkownik

# Luty 13, 2014, 19:38:50
Jeżeli główna postać będzie miała jakieś zdolności itp mogę zająć się ich zaprojektowaniem. Ew. mogę coś poprogramować, ale niestety nie mam jakiegoś hiper-wielkiego doświadczenia :(

Co do samej gry mogę dać propozycję, wydaje mi się, że nie specjalnie trudną w realizacji.
Gdybym nie wiedział co to za gatunek "tower defence" to właśnie zapewne bym miał podobne wyobrażenie.
Czyli mamy po środku mapy jakiś budynek/ punkt który mamy obronić, a ze wszystkich stron nacierają moby falami. W razie jak by komuś się chciało można potem zrobić, że za każdą falę dostajemy walutę, za którą można dodawać budynki dające jakieś bonusy albo coś.

co wy na to?

Offline steffan

  • Użytkownik
    • Adam Roszyk Blog VR, Startups, Travels

# Luty 13, 2014, 19:56:45
Spokojnie, spokojnie- na pomysły będzie jeszcze czas i miejsce- na razie 8 osób, poczekamy jeszcze trochę i zapewne jutro, gdy stuknie dyszka- przedstawię pierwsze szczegóły.

Stay tuned ;)

Offline Meic

  • Użytkownik

  • +2
# Luty 13, 2014, 20:00:55
...w jakiejś nieco przystępniejszej technologii niż irrlicht...

W Unity ;> ?

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 13, 2014, 21:37:32
Róbcie w unity lub UDK , nawet jak nic z tego nie wypali to przynajmniej zdobędą uczestnicy jakieś sensowne doświadczenia. A i skrypty będzie można w przyszłości próbować wykorzystać.

Offline jelcynek

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 14, 2014, 10:50:48
Jeśli Unity to też chętnie wezmę udział.