Heyo, od pewnego czasu używając XNA walczę z pewnym problemem. Otóż to od pewnego czasu użycie Keyboard.GetState() kończy się błędem.
Próbowałem już nawet przeinstalować XNA jak i VC#, mam XNA w wersji 4.0 (miałem 3.1) i VC# mam w wersji 2010 (miałem 2008), mimo wgrania nowszych wersji problem nie ustępuje, wcześniej tak nie było.
Przykładowa metoda Update z użyciem Keyboard.GetState()
protected override void Update(GameTime gameTime)
{
// Allows the game to exit
if (GamePad.GetState(PlayerIndex.One).Buttons.Back == ButtonState.Pressed)
this.Exit();
if (Keyboard.GetState().IsKeyDown(Keys.B))
{
//Coś tutaj, ale chodzi o to, że ów metoda tak czy siak zwraca błąd
}
// TODO: Add your update logic here
base.Update(gameTime);
}
Kod ładnie się kompiluje, odpalam i...
An invalid operation occurred when trying to query the keyboard state. The result code was 0.
A tu zdjęcie

Na koniec daje link do aplikacji, powinna wyświetlić (u osób które mają Windowsa) błękitne tło, u mnie kończy się to tak

Link do aplikacji
http://www.speedyshare.com/eEqPa/Aplikacja.rarProszę o pomoc, przeczesałem cały internet i nie znalazłem nic co by mi pomogło, jedynie to (problem z kompilacją pod Xbox'a, ale autor ma ten sam problem z każdym użyciem ów metody, czyli tak jak ja)
http://xboxforums.create.msdn.com/forums/p/55905/342716.aspxWyłączałem anty wirusa i zaporę, nadal to samo