Autor Wątek: Zarobki autorskich gier via www  (Przeczytany 1695 razy)

Offline Fiveroe

  • Użytkownik

  • +1
# Grudzień 30, 2013, 20:45:31
Witam. Orientuje się ktoś jaki może być stosunek liczby aktywnych użytkowników do zarobków z mikropłatności i reklam w grach przeglądarkowych? Może ktoś się pochwali własnymi zarobkami, jeżeli miał taką grę. Zastanawiam się czy jest sens przeznaczać na to czas nie mając zbytnio gotówki na reklamę.

Znalazłem podobny wątek sprzed 4 lat, ale niewiele się dowiedziałem.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 30, 2013, 21:01:37 wysłana przez Fiveroe »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MartaMartens

  • Użytkownik

# Styczeń 07, 2014, 14:44:42
Może być bardzo różnie, zależy od tego jak dobrze jest przemyślana cala monetyzacja.
Najlepiej to patrzyć na takie wskaźniki jak ARPU czy ARPPU
http://www.dubitlimited.com/blog/2011/12/31/the-2012-social-gaming-glossary-15-of-the-most-important-social-game-jargon/

Offline fn2000

  • Użytkownik

# Styczeń 08, 2014, 20:59:20
Conversion rate - najważniejszy czynnik na początku ogólnie dla gier przeglądarkowych to od 5% do 10% Oznacza to, że taki % ludzi, którzy pobrali / zalogowali się  do gry zaczęli za nią płacić. Jest to jednak bardzo zależne od typu gry, docelowej grupy odbiorców, itd.

Później zaczynają być ważne te wskaźniki, które są w linku w poście powyżej - szczególnie ARPU.

Nie musisz mieć sporo kasy na reklamę - im mniej masz kasy tym więcej wkładać własnej pracy w  rozprzestrzenianie informacji o grach w mediach społecznych: facebook, youtube, itd. To powinien być ciągły i długotrwały proces - nie licz, że po tygodniu osiągniesz szczyt :)