Autor Wątek: Emulacja serwera gry  (Przeczytany 4419 razy)

Offline macina1998

  • Użytkownik

# Listopad 29, 2013, 22:28:49
Hej. ostatnio zainteresowałem się przechwytywaniem pakietów. W jaki sposób mógłby zbierać pakiety(kombinowałem wireshark) i odpowiadać na pakiety? chodzi o to że np gra wysyła pakiety, a ja w pliku hosts zmieniam stronę z którą się łączy na host lokalny... myślałem nad apache+mysql+php ale nie wiem jak się do tego zabrać aby serwer odpowiadał na dane przesłane przez jakąś aplikacje lub grę? oczywiście nie mam zamiaru niczego spiracać, to tylko tak dla sportu, ponieważ chciałbym się czegoś nauczyć  :D próbowałem  rozszyfrować emulator do assassins creed 2 ale nici :( Jeśli ktoś by miał jakąkolwiek wiedzę na ten temat, bardzo proszę aby się z tym podzielił, każda informacja jest na wagę złota ;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Karol

  • Użytkownik

# Listopad 29, 2013, 22:33:49
Apache może odpowiadać tylko na requesty HTTP, a gry do takich nie należą. Najprościej - napisz podstawowy serwer nasłuchujący i naśladuj to co normalnie wysyła prawdziwy serwer.

Offline macina1998

  • Użytkownik

# Listopad 29, 2013, 22:39:13
Ok. ale w czym niby miałbym taki serwer napisać... python dałby radę ??

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Listopad 29, 2013, 23:49:16
W czymkolwiek w czym da się utworzyć sockety. Czyli tak naprawdę w czymkolwiek.

Offline steckel

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 00:54:56
Najprościej chyba będzie w Javie.

Offline Xender

  • Użytkownik

  • +1
# Listopad 30, 2013, 12:11:37
@up - Nie.

@op - Jeśli nie potrzebujesz jakiejś strasznej wydajności (obliczeniowej i pamieciowej), to Python da radę, a ma fajne wysokopoziomowe konstrukcje.

Offline macina1998

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 13:49:32
A czy nie miał by ktoś takiego kawałka kodu który mógłbym sobie skompilować. Szukałem trochę w internecie ale jak kompiluje, to cały czas masa błędów, chodzi mi o jakiś podstawowy kod (c++) :)

Offline tangarr

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 14:05:25
Jeżeli chcesz się bawić w C++ pod windowsem to tutaj masz kod serwera echo
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/windows/desktop/ms737593%28v=vs.85%29.aspx

Możesz też wykorzystać bibliotekę QT
http://qt-project.org/doc/qt-5.1/qtnetwork/fortuneserver.html

Jednak łatwiej ci będzie pisać w Pythonie, Javie lub C#

Offline macina1998

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 17:51:41
A czy mógłbym prosić o kod w pythonie, ten c++ jest dziwnym trafem niekompilowalny :(

Offline Snejk47

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 17:57:31

Offline macina1998

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 19:24:22
Nie ma jakiegoś gotowego rozwiązania, lub skompilowanego kodu, ew projektu? ponieważ nawet w pythonie wywala błędy przy kompilacji :( oczywiście system na którym pracuję to windows
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2013, 19:38:42 wysłana przez macina1998 »

Offline Kebab_u_Turka

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 20:10:27
Nic Ci ot tak nie będzie działało.

Musisz się najpierw nauczyć języka, potem technologii, a potem dopiero pomyśl, co chcesz dokładnie zrobić.

Offline macina1998

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 20:55:58
c++ i pythona trochę liznełem, ale w czym mógłbym jeszcze taki serwer echo zrobić?

Offline rm-f

  • Użytkownik
    • Tu trolluje

  • +1
# Listopad 30, 2013, 21:14:30
Przemyśl jeszcze raz czy jesteś w stanie sprostać temu zadaniu.
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2013, 21:19:55 wysłana przez świrus »

Offline Kebab_u_Turka

  • Użytkownik

# Listopad 30, 2013, 22:54:59
c++ i pythona trochę liznełem, ale w czym mógłbym jeszcze taki serwer echo zrobić?

No właśnie, tylko liznąłeś, a jeszcze do tego dochodzi wiedza o sieci i socketach.
Nie mówiąc o tym, że chcesz analizować jakiś ruch sieciowy i emulować serwer.

Taka rada ode mnie, weź się za coś DUUUUŻO łatwiejszego.