Autor Wątek: Jaki polecacie mi silnik?  (Przeczytany 2938 razy)

Offline LuigiGames

  • Użytkownik

# Listopad 27, 2013, 18:23:38
Siema mam pytanie jaki polecicie mi silnik do stworzenia gry 3d strzelaniki(nie chce jakichs Unity3d,czy fps creator)



Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline yarpen

  • Użytkownik

# Listopad 27, 2013, 18:51:17
Jezeli nie Unity, to UDK.

Offline LuigiGames

  • Użytkownik

# Listopad 27, 2013, 19:15:40
A latwy jakis? on jest

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Listopad 27, 2013, 20:06:06
trudny

Offline flexi

  • Użytkownik

# Listopad 27, 2013, 20:09:39
Jesli sie ma pojecie jak dziala gra, i potrafi sie programowac to zaden normalny silnik nie jest trudny :)

Offline wozix

  • Użytkownik

# Listopad 27, 2013, 22:32:47
Czemu nie Unity3D? To nie jest poziom gamemakera, prawdziwe gry w tym też powstają. (Tak, wiem, że w gamemakerze też, no ale to jednak trochę inna bajka).

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Listopad 27, 2013, 23:52:54
Bardzo prosze nie najeżdżać na GameMakera, bo przysadzę Hotline Miami.
Przepraszam za wulgarność i dziękuję za uwagę.
Uszanowanko :)

// Bardzo proszę się hamować (koniecznie przez samo h). -Xirdus
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2013, 00:59:36 wysłana przez Xirdus »

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +3
# Listopad 28, 2013, 00:34:21
(...) Hotline Miami.
To dlatego ta gra się buguje niemiłosiernie i wiesza przez podłączoną drukarkę? ;)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Listopad 28, 2013, 00:42:14
Cytuj
To dlatego ta gra się buguje niemiłosiernie i wiesza przez podłączoną drukarkę? ;)
Nie znam sie, to sie wypowiem? ;)

Offline Karol

  • Użytkownik

# Listopad 28, 2013, 01:32:09
Nie znam sie, to sie wypowiem? ;)
Po prostu się pytam, bo może to właśnie Gamemaker jest tym ogniwem łączącym grę z crashem w spooler subsystem app.

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Listopad 28, 2013, 02:15:29
niet, na pewno niet, GM w ogole nie posiada w sobie nic, co mogloby sie odwolywac do drukartki, tym bardziej nic co by moglo w ogole z niej korzystac, wiec jesli gra uzywa jakiegos dziwnego extension, to moze ono to psuje (wtf - jak?).
reasumujac - GM nie ma jak w ten sposob psuc.
ale, jest to 100% reprodukowalne i czy tylko u Ciebie, czy u innych takze?

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +5
# Listopad 28, 2013, 10:52:08
Jak mozna nie chciec unity ? nie ma nic wygodniejszego i prostszego w uzyciu. Prototypowanie w tym to sama przyjemnosc, dziala szybko. Mozesz exportowac do paru rzeczy na raz za free (OSX, Lin, WIN, iOS, Android) czego tu jeszcze chciec? IMO Juz sie bardziej za programiste nie da wiecej zrobic.

Offline Joker

  • Użytkownik

# Listopad 28, 2013, 22:24:00
Jak nie Unity, czy już tak mega prosty silniczek FPS Creator. To chyba żaden.