Autor Wątek: (Darkplaces) Quake1 - Opłaca się?  (Przeczytany 1911 razy)

Offline GoCrackYourself

  • Użytkownik

# Listopad 15, 2013, 17:01:17
Witam, ostatnio zagrywajac sie w pierwszego Quake'a na zmodyfikowanym silniku DarkPlaces postanowiłem się
zagłębić w modowanie Quake'a. No ale szczerze mówiac, skrypty w Quake mnie po prostu przerażaja.
Nie wiem czemu, sa dziko napisane, duzo tego i wszystko jakoś ciężko mi ogarnać.

Darkplaces to nieźle wygladajacy silnik, ale nie wiem, czy Opłaca się dawać mu szanse?
Mam słabego lapka (Fujitsu Siemens Esprimo Mobile V5505 kto chce, wygoogla sobie jakie to ma ferelne "bebechy")
i nie mogę sobie pozwolić na wszystkie Unreal Engine'y, CryEngine i inne tego typu rzeczy.
Unity też nieco lagowało, i się zastanawiam, czy w ogóle opłaca się brać za to DarkPlaces?
Jak nie, to polecacie jakaś alternatywe? (Torque3d też szarpie. I nie wiem czemu ale u mnie Crashuje po kilku minutach)
Z góry dziękuje za pomoc.

Dla przykładu, screeny gier powstałych na DarkPlaces.



I oryginalny Quake odpalony na silniku DarkPlaces (plus Textury HQ)


a Tu gra Standalone na DarkPlaces - Xonotic. Czyli taki nowy "Nexuiz"

http://www.xonotic.org/media/ no i tutaj inne screeny.



Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 15, 2013, 19:23:35
Cytuj
No ale szczerze mówiac, skrypty w Quake mnie po prostu przerażaja.
Nie wiem czemu, sa dziko napisane, duzo tego i wszystko jakoś ciężko mi ogarnać.
Zależy jak na to patrzeć. Jak dla mnie QuakeC jest prawie że ideałem wśród języków skryptowych.

Offline GoCrackYourself

  • Użytkownik

# Listopad 15, 2013, 21:41:35
Ja nie mogę znaleźć żadnego punktu zaczepienia w Source z Quake 1 i może dlatego ciężko mi sie za niego zabrać. Szkoda że jedyny source to ten z Quake 1, nie ma żadnego "basic frameworka" jakiegoś mini mini kodu który można by było przerobić. Jest obcięty Quake 1 jedynie z multi, i tyle.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 16, 2013, 00:56:11
Cytuj
Ja nie mogę znaleźć żadnego punktu zaczepienia w Source z Quake 1 i może dlatego ciężko mi sie za niego zabrać.
Polecam trochę pogrzebać po prostu. Osobiście nie pamiętam, żeby były z tym drastyczne problemy. Wiadomo, na początek nic nie jest oczywiste, ale tak jest z każdym nowym kodem. :)