Autor Wątek: Grafika Wektorowa - Tutorial  (Przeczytany 8183 razy)

Offline Gabes

  • Użytkownik
    • Allegro5kurs

# Grudzień 27, 2013, 00:28:00
Nie ma jak Paint w WindowsXP, trzy ruchy i głuchy. :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline ByerN

  • Użytkownik

  • +2
# Grudzień 29, 2013, 23:00:42
Mały update. 2 dodatki. Postać top down i szkice.

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2013, 23:39:54
Znów update. Nie można usuwać wpisów?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2013, 23:42:20 wysłana przez ByerN »

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Grudzień 29, 2013, 23:56:57
Mały update. 2 dodatki. Postać top down i szkice.

Jesteś mistrzem. Ukłony za postać top down.

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Grudzień 30, 2013, 10:29:11
Proszę bardzo. :)

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Luty 13, 2014, 00:52:46
Mały update. Ikony.

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Luty 19, 2014, 22:27:53
Dodam plik od siebie. W rarze jest *.svg (zapisany wektorowo z Inkscape). Forum nie pozwoliło mi na wrzucenie go luzem.
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2014, 00:21:09 wysłana przez ByerN »

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Marzec 06, 2014, 20:07:31
Dodana animacja.

Offline choody

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2014, 16:57:41
Na wstępie chciałbym pogratulować dobrej roboty z tymi tutorialami :)

Szczególnie spodobały mi się animacje szkieletowe w Blenderze, chciałbym się w to pobawić ale nie mam pojęcia jak użyć ich w MonoGames ;) czy miałby ktoś jakieś cenne wskazówki?

Offline ByerN

  • Użytkownik

# Lipiec 10, 2014, 19:26:05
Nie robiłem w tym nigdy, ale poniższy link powinien pomóc. :P

http://en.wikibooks.org/wiki/Creating_a_Simple_3D_Game_with_XNA