Autor Wątek: [Ankieta] Jakich silników używacie?  (Przeczytany 6686 razy)

Offline Frondeus

  • Użytkownik

# Wrzesień 22, 2013, 22:19:32
HaxePunk

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Wrzesień 23, 2013, 11:10:32
Ostatnio duzo sie bawie Unity bo jest wygodne i latwo sie w nim prototypuje. A normalnie to mam pare frameworkow prostych i funkcji napsianych i z tego korzystam juz od paru lat w zupelnosci wystarczy zeby zlozyc gre ;)

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Wrzesień 23, 2013, 19:14:12
co projekt to co innego :P

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

# Wrzesień 23, 2013, 20:14:56
Dla mnie używanie silnika to coś jakby używanie skomplikowanego programu użytkowego z tekstowo-skryptowym interfejsem użytkownika. Ja lubię jednak poklepać i dlatego sam coś tam sobie sam wolę pisać. Może nie jest to nawet 5% takiego Unity ale gdybym miał tak zupełnie przesiąść się na silnik to skończyło by się na tym, że po prostu nic bym nie zrobił, bo nie chciałoby mi się. No chyba, że w pracy dla pieniędzy. No ale to inna bajka, bo w pracy znacznie mniej ciekawych rzeczy używam niż silniki do tworzenia gier i jakoś żyję. :)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Wrzesień 23, 2013, 23:52:41
Osobiście przerzuciłem się na unity, engine ma wiele braków ( Tak zrobił bym lepszy ;) ), ale przyznam szczerze że ciężko by mi było rozstać się z edytorem.

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Wrzesień 24, 2013, 01:08:23
no tak, warsztat jest pelen silnikowcow, ale gier nie ma komu robic
:    D

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

  • +1
# Wrzesień 24, 2013, 12:32:48
Bo każdy silnik asymptotycznie dąży do gry :)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Wrzesień 24, 2013, 13:33:09
tia, większość nie nadaje się do gier, bo są robione "uniwersalnie", zamiast skupić się na jakimś targecie i wokół niego rozszerzać relatywną uniwersalność ;)

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Wrzesień 24, 2013, 14:08:35
Stąd "asymptotycznie". To słowo-klucz tutaj :)

Offline Vipa

  • Redaktor

# Wrzesień 24, 2013, 22:43:30
Po prostu najczęściej twórcy silnika nie mają pomysłu na gry :). Ale serio, najczęstszy błąd to robienie gry na rozgrzebanym silniku czy robienie równocześnie silnika i gry. Jeżeli silnik jest w jakimś stopniu produktywny to warto zrobić na nim coś prostego (nie wracając do silnika w trakcie robienia gry!), spisywać braki i ficzery i po skończeniu gry je dopisać. Zrobić tak kilka razy i nie widzę problemu. Oczywiście w przypadku rażących błędów trzeba je poprawiać, ale trzeba potem wracać do gry, a tego powrotu brakuje z tego co widzę ;).

Offline goshki

  • Użytkownik
    • Vigeo Games

# Wrzesień 25, 2013, 09:19:23
Korzystam z HaxeFlixela, ale to raczej biblioteka, a nie silnik, więc.