Autor Wątek: Why cisza?  (Przeczytany 1245 razy)

Offline dynax

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2013, 13:00:21
Ta, ale narzekam głównie na design a nie wykonanie.

PS: Większość gier first i third person perspective z edytora SC2 ma takie ułomne sterowanie. Nie wiem czego to jest wina.
PS2: Nie przesadzaj. Fox nie jest odpowiednikiem Trwam. Fox jest konserwatywny ale to nie taka sieczka z mózgu. To chyba temat na inną dyskusję.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2013, 13:02:51 wysłana przez dynax »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline bies

  • Użytkownik

  • +3
# Wrzesień 24, 2013, 13:09:44
Gdyby gra była gotowa i idealna, to chyba nie zbieraliby nań funduszy na Kickstarterze, czyż nie? :)
Dlaczego nie?

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Wrzesień 24, 2013, 17:00:48
Odnośnie tego Starcrafta 2, nie powinno się mówić na to MMO, to zwykła mapa z zapisywaniem postaci między rozgrywkami, takich były setki w Warcrafcie 3, jedyny powód dla którego przykuto do niej przydomek MMO to to, że na filmikach trochę przypomina WoWa i dlatego, że każdy chciałby w World of Starcraft (Blizzardowy) zagrać.

Offline iniside

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2013, 10:26:50
Wtrącając się z bezwstydnym offtopem - mimo, że inicjatywa brzmi ciekawie to gierka fajna nie jest. Sterowanie jest strasznie sztywne i opóźnione, postaci i moby niezbalansowane a statystki są zbyt skomplikowane i rozległe jak na dzisiejszy rynek gier (nie wzięli sobie lekcji od Blizzarda który nawet WoWa okroił).
Tu juz nawet niechodzi o to czy gra jest fajna, tylko o sam fakt, ze komus sie chcialo przerabiać RTSa na MMORPG (;.

Offline dynax

  • Użytkownik

# Wrzesień 30, 2013, 15:03:00
Po pierwsze, tak jak Avaj już wspomniał - to nie jest żadne MMO.
Po drugie - jemu się chciało modować grę a komuś innemu się chciało na przykład pisać cross-compiler C++ do JavaScript. I co z tego? Mówię o błędach w projekcie gry i o tym, że jest słabo wykonana (możliwe, że to stan tymczasowy). Sama inicjatywa specjalnie mnie nie rusza.

Offline Xirdus

  • Redaktor

  • +2
# Wrzesień 30, 2013, 22:17:04
dynax, chyba zapominasz dlaczego w ogóle ten mod został przytoczony. Xion chciał przez niego pokazać, że jednak młodemu pokoleniu wciąż chce się grzebać w bebechach grom, i tworzą rzeczy o których sami twórcy w życiu by nie pomyśleli (znaczy się, pomyśleliby żeby zrobić World of Starcraft, ale nie na silniku SC2, który w ogóle nie do tego został stworzony).

Offline Cerberus

  • Użytkownik
    • Moja strona

  • +1
# Wrzesień 30, 2013, 23:31:49
To ja może hipotezę na moim przykładzie przytoczę - kiedy tutaj przychodziłem, zafascynowany możliwością tworzenia gier, to forum było dla mnie kopalnią informacji i wiedzy oświeconej. Prawda jest jednak taka, że większość osób tutaj to hobbyści. W momencie, kiedy poszedłem pracować do większej firmy robiącej gry, to raz, że zabrakło czasu na hobbystyczne dłubanie po godzinach, a dwa, specyfika tego, co się robi w pracy, wcale nie musi być tożsama z forum.

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

  • +2
# Październik 01, 2013, 12:05:03
dynax, chyba zapominasz dlaczego w ogóle ten mod został przytoczony. Xion chciał przez niego pokazać, że jednak młodemu pokoleniu wciąż chce się grzebać w bebechach grom, i tworzą rzeczy o których sami twórcy w życiu by nie pomyśleli (znaczy się, pomyśleliby żeby zrobić World of Starcraft, ale nie na silniku SC2, który w ogóle nie do tego został stworzony).

Jak to nie? Silnik starcrafta jest przystosowany m. in. do sterowania wsadem, kamery fps itd. itp. To jest bardzo potężny edytor, porównał bym to wręcz do unity (trochę jednak kuleje, brakuje postprocessu itp.). To co tam widać, to raczej nie są jakieś niewiadomo jakie hacki i grzebanie w bebechach, tylko po prostu możliwości edytora SC2. Hacki to były w SC1 :)
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2013, 12:07:41 wysłana przez ShadowDancer »