Autor Wątek: Gravitropy  (Przeczytany 2099 razy)

Offline spolsh

  • Użytkownik

# Wrzesień 14, 2013, 22:37:42
Gravitropy to sc-fi FPS inspirowany klasykami takimi jak Quake czy Alien.

link do prototypu (30.09.2013) - będzie aktualizowany:
       http://speedy.sh/BKcWx/gravitropy-30-09-2013.zip



Screeny:







Story:
Akcja dzieje się w koloni górniczej na pasie asteroid odległej planety.
Jesteśmy lokalnym szeryfem stającym w obliczu inwazji obcych, którzy zgładzili ludzkość na ziemi.
By urozmaicić rozgrywkę, gracz jest w stanie chodzić po ścianach dzięki butom magnetycznym.
Projekt powstał przez wakacje w Unity 3D i jest w fazie prototypowania.


link do prototypu (30.09.2013) - będzie aktualizowany:
       http://speedy.sh/BKcWx/gravitropy-30-09-2013.zip

DONE:
   Zarys fabularny, Setting. Poczatek fabuły.
   Mechanika chodzenia po ścianach.
   Toolsy dla level designerów do komponowania poziomów.
   Kilka Broni.
   Przeciwnicy obcy-mieso-armatnie.

WORKING ON:
   Poziom demonstracyjny.
   
TODO:
   Multiplayer.
   
   
Credits:
   Michał 'spolsh' Kłoś - programowanie, grafika, design
   Jakub Schmidt - design
   Radosław Walczak - design
   Alicja Kotulska - grafika
   Adam Czyż - grafika   
   
Kontakt:
   contact@gravitropy.pl
   
   gravitropy.pl
   
   facebook.com/gravitropy
   twitter.com/gravitropy
   
   
Pozdrawiam, Stay on the wall!
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2013, 00:29:14 wysłana przez spolsh »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline spolsh

  • Użytkownik

# Wrzesień 28, 2013, 14:18:30
Dodany profil projektu:
http://warsztat.gd/projects/gravitropy

3 nowe concepty broni sa na:
https://www.facebook.com/gravitropy

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 28, 2013, 14:52:40
W linku z projektu warsztatowego na FB brakuje dwukropka po "https".


Poza tym dziwię się, że chwalisz się konceptami broni na 2 dni przed deadline. Tym bardziej że zamiast 2D mogłeś je maznąć w Sculptrisie z oczywistym benefitem. :)

Offline spolsh

  • Użytkownik

# Wrzesień 28, 2013, 20:34:45
Dzięki, poprawione. Chwalę się tym co mam :)

Offline spolsh

  • Użytkownik

  • +1
# Październik 01, 2013, 11:44:15
parę nowych screenów: