Axis Mundi to w założeniu platformówka z elementami RPG.
Setting: Daleka przyszłość. Społeczność dzieli się na dwie widoczne grupy - Czystych i Odrutowanych.
Czyści żyją na górze, w metropolii gdzie górują drapacze chmur wraz z największym i najbardziej okazałym, Axis Mundi - "Oś Świata". Odrutowani żyją na dole. Bez nich miasto by upadło lecz nie są tego w pełni świadomi. To oni utrzymują porządek, regulują systemy, naprawiają i tworzą. Życie na dole byłoby niemożliwe bez wszczepów które u góry są zakazane tak samo jak sztuczna inteligencja. Góra zajmuje się głównie usługami zaś dół przemysłem. Na dole jest też o wiele bardziej niebezpiecznie, ludzie żyją w strachu przed zbuntowaną AI lub przed ludźmi którzy utracili kontrole nad wszczepami. Ludzie przypisują im demoniczne nazwy takie jak "południca", "rusałka", "wampir" wzięte z folkloru Słowian.
Ta część - fabuła itp powstanie na samym końcu o ile starczy mi sił i czasu. Jakiś czas temu wpadłem na pomysł połączenia cyberpunku z mitami Słowian i jestem ciekaw czy taki twór da radę :)
Technologia: Gotowy silnik HaxePunk.
Grafika: Pixelart w miarę moich możliwości :)
Platforma: Android, Linux, Windows.
Cel gracza: Typowy :) Wybić potwory, wypełniać zadania itp.
Team: All in One - czyli robię za grafika, programistę, level designera itp.
Kiedy zacząłem: 10 dni temu. Wcześniej chciałem pracować nad Space Race lecz wiem że nie dam rady (fizyka, multiplayer, komponenty i grafika nie ruszone lub zepsute).
Sterowanie: Klawiatura/Multitouch.
Stan na dziś: Testowy jeden poziom, animacje postaci z tutoriala, reszta własna. Zalążki pogody (deszcz). Napisany eksporter dla DAME, wczytywanie poziomów, prosta grafika zrobiona w Pickle Editor. Gra kompiluje się i uruchamia na Androidzie, Linuxie i Windowsie. Działający parallax, tło itp. W sumie od jutra będzie tworzony gameplay jako taki.
Mały screen na początek (Android Nexus 7) :
