Autor Wątek: Zombie Onslaught  (Przeczytany 4740 razy)

Offline programista12

  • Użytkownik

# Sierpień 24, 2013, 11:25:30
Opis:
Jest to top-down shooter o tematyce zombie. Gracz musi jak najdłużej przeżyć atak zombie. Do dyspozycji ma Glock, MP5, Mossberg 500 i M16. Są 3 rodzaje zombie. Różnią się kolorem, szybkością i zadawanymi obrażeniami. Z każdą kolejną falą mają większą wytrzymałość i zadają większe obrażenia. Po zabiciu zombiaka istnieje szansa, że wypadnie z niego paczka z amunicją lub apteczka a im silniejszy tym większa szansa.

Pisząc Zombie Onslaught starałem się, aby gra była jak najbardziej dopracowana technicznie i graficznie (choć marny ze mnie grafik ;)). W przyszłości zamierzam dalej rozwijać projekt dodając nowe typy zombie, mapy kafelkowe, nowe tryby gry, więcej broni.

Technologia:
SFML 2.0

Data rozpoczęcia:
29 czerwiec 2013

Co jest:
- kilka rodzajów broni i zombie
- spawnowanie zombie falami
- podsumowanie gry po śmierci (ile przeżyłeś fal i ile zabiłeś zombie)
- pauza
- gra w nieskończoność (dopóki nie umrzesz ;)) - z każdą falą zombie mają więcej zdrowia i zadają większe obrażenia
- paczki z amunicją lub apteczką
- sprint (przełączany lewym SHIFTEM)

Co będzie:
-ograniczenie liczby wypadających magazynków, bo teraz za dużo ich wypada
-ładniejszy HUD
-bossowie
-mapy
-nowe tryby gry (to już dużo później, po ogarnięciu rzeczy powyżej)

Stan realizacji:
Projekt jest grywalny.

Download:
https://www.dropbox.com/s/w0pgnp4a3w1a9ct/Zombie%20Onslaught.zip

Link do projektu na Warsztacie:
http://warsztat.gd/projects/zombie_onslaught
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2013, 13:06:28 wysłana przez programista12 »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline averatec

  • Użytkownik

# Sierpień 24, 2013, 13:26:01
niestety nie działa, tzn. nie uruchamia się
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2013, 13:32:02 wysłana przez averatec »

Offline programista12

  • Użytkownik

# Sierpień 24, 2013, 15:48:37
A co się dzieje? Wyskakuje błąd? Jeśli tak, to podaj jego treść. Jeśli nie, to upewnij się, że skopiowałeś całą zawartość folderu, bo jak gra nie może wczytać pliku, to od razu się wyłącza. Zainstaluj też Visual C++ 2010 Redistributable jeśli nie masz. I w jakim Windowsie uruchamiasz? U mnie na Windows 7 i na Windows XP działa.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 24, 2013, 15:58:54 wysłana przez programista12 »

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Sierpień 24, 2013, 17:29:21
No to mam konkurencje ;)

Offline averatec

  • Użytkownik

# Sierpień 25, 2013, 14:02:31
A co się dzieje? Wyskakuje błąd? Jeśli tak, to podaj jego treść. Jeśli nie, to upewnij się, że skopiowałeś całą zawartość folderu, bo jak gra nie może wczytać pliku, to od razu się wyłącza. Zainstaluj też Visual C++ 2010 Redistributable jeśli nie masz. I w jakim Windowsie uruchamiasz? U mnie na Windows 7 i na Windows XP działa.
brak błędu, Visual C++ 2010 Redistributable mam zainstalowane, win7 x64

Offline programista12

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2013, 12:47:02
Pobierz grę jeszcze raz (z linku z pierwszego posta). Dodałem zapisywanie błędów w pliku tekstowym, gdy gra nie może wczytać obrazka. Grę kompiluję na 32-bitowym Windowsie, więc może to w tym problem. Spróbuj też uruchomić w trybie administratora, bo może gra nie ma dostępu do plików. Jeżeli twój antywirus ma Piaskownicę, to dodaj grę do zaufanych aplikacji, bo być może Piaskownica blokuje dostęp do plików.
BTW, ktoś jeszcze pobierał grę i mu nie działa?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2013, 12:48:34 wysłana przez programista12 »

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2013, 12:58:00
Teraz pobrałem; po odpaleniu exeka na chwilę miga okienko i od razu kończy swoje działanie, bez błędu. Żadnych logów nie ma. Też Windows 7 x64.

EDIT: Logi jednak są, tylko tworzą się nie w folderze z exekiem, a w nadrzędnym :)

error.txt:
Nie udało się wczytać pliku 'times.ttf'.
Nie rozumiem jak Ty tworzysz te logi. Utworzyły się tylko jeden raz, później odpalałem exeka jeszcze wiele razy i żadnych logów nie ma.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2013, 13:49:43 wysłana przez Krzysztof5 »

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Sierpień 26, 2013, 13:23:17
Win7 32, brak antywirusa. zero problemów z grą.

Offline averatec

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2013, 16:40:46
ja mimo wielu prób uruchomienia gry nie mam nigdzie logów

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2013, 17:25:24
jakie liby są potrzebne? Bo mi też nie chodzi, vc redist 2010 mam zainstalowane. Pliku logu nie znalazłem do 3 folderu w górę :P
« Ostatnia zmiana: Sierpień 26, 2013, 17:32:44 wysłana przez jjoker8 »

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2013, 17:41:34
Z logiem to fałszywy alarm; program nie mógł się dobrać do pliku times.ttf gdy szybko odpaliłem kilka jego okienek, dlatego log pojawił się jednorazowo. Ale najdziwniejsze jest co innego: Przytrzymując enter na tym exeku (czyli uruchamiając go w cholerę dużo razy) raz jeden widziałem menu na czarnym tle :P ale nie udało się tego powtórzyć.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Sierpień 26, 2013, 17:57:56
plik wywala jako error.txt u mnie w folderze z exe. Czyli tylko ja nie miałem problemu z uruchomieniem?

Offline programista12

  • Użytkownik

# Sierpień 26, 2013, 20:35:56
Wygląda na to, że moja gra chyba nie lubi 64-bitowego Windowsa ;) Postaram się to naprawić, chociaż nie wiem co może być przyczyną. Może spróbuję skompilować w Code::Blocks z MinGW.

Offline Liosan

  • Moderator

# Sierpień 26, 2013, 21:30:44
Mi też nie działa, Win7 64bit. Próbowałem odpalić z cmd czy będzie coś widać, ale nie ma żadnego outputu, %errorlevel% zwraca 0. Nie ma pliku z logami.

Liosan

Offline programista12

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2013, 13:02:50
Dobra, gra już działa jak trzeba. Zapraszam do pobierania (link z pierwszego posta), testowania i opiniowania.