Autor Wątek: Dungeon of Hell Kingdom  (Przeczytany 12341 razy)

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Październik 03, 2013, 14:31:53
Hej Bies super :)
bardzo dziekuje.
Postaram sie bardzo zeby przed koncem konkursu obie gry (north korean ... i boxer) byly w 100 procentach ukonczone, a naprawde niewiele brakuje. Twoj komentarz daje mi motywacje do ukonczenia pracy.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Październik 16, 2013, 00:04:47
Na moim Galaxy S2 jednakowoż trochę kuleje sterowanie ale nie jest najgorzej.
Zamieszczam najnowsza wersje:
Mialem kilka dni wolnego wiec nieco w grze sie zmienilo, ale nie tyle ile sobie wyobrazalem ze zdolam zmienic :)
Sterowanie jest teraz na moim telefonie bardzo dobre.
Doszly liczniki glodu i energii
Piesek, umiera teraz w sposob godny, dostal swoj nagrobek.
Doszly dwa nowe dzwieki.
Gra czysci po sobie wszystkie smieci (pojawil sie przycisk exit)
Doszly plansze ze starego kina na poczatek i koniec.
Widzowie opuszczaja sale kinowa, kierujac sie do wyjscia, a nie wyparowywuja :)
Ogolnie, u mnie nie ma aktualnie zadnych bledow.
Nie zrobilem:
Uprawnienia sa nadal te co byly, usune je w finalnej wersji.
Przycisk podnoszenia itemek wciaz nie dziala
Drzwii wciaz sa zamkniete :))
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 11, 2014, 15:23:32 wysłana przez zx81 (taxi_driver) »

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Czerwiec 11, 2014, 15:19:18
okej, no wiec wracam do tego projektu z silnym postanowieniem ukonczenia.
Gre juz nieco odswierzylem i nieco przebudowalem.
Wpadlem tez na pomysl by gra byla nieco dynajmiczniejsza.
Stad tez dodalem efekt rozmycia.

(lewy ekran -blur, prawy ekran bez rozmycia)
Plan jest taki, ze gdy Milva przechodzi przez drzwii (na przyklad prawe), calosc ekranu rozgrywki (czyli wszystko co jest na ekranie kinowym) kopiuje na surface i doklejam z prawej strony surface ze skopiowana komnata do ktorej wchodzi.
Nastepnie tak przygotowany surface poddaje efektowi blur i szybko scrolluje go z prawej do lewej. Tak ze nowa komnata wjezdza wypychajac stara w lewo.
Mam nadzieje ze bedzie to wygladala dy-na-mi-cznie ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Czerwiec 11, 2014, 17:37:52
Proponował bym robić rozmycie tylko w tej osi, w której odbywa się ruch.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Czerwiec 12, 2014, 09:32:51
Swietny pomysl, jednak obawiam sie ze szybkosc wymiany komnaty bedzie musiala byc tak duza zeby nie zwalniac wedrowki -ze gracz wogole zadnego blura nie zobaczy. Bede testowal.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Lipiec 01, 2014, 20:30:06
No wiec tak.
Zrezygnowalem z blura bo przy tej predkosci przesuwania, oko samo uzupelnia rozmycie.
Czyli zrobione jest:
-przesuwanie ekranu.
-jest mozliwosc dowolnego przenoszenia i skladowania itemek w roznych komnatach. Czyli mozna poznosic przedmioty z calego piekla do jednej komnaty.
Nagrobki Milvy zostaja i jezeli w trakcie wedrowki natrafimy na takowy, to mozemy miec pewnosc ze chodzimy w piekle w kolko.
Gra zmienia sie powoli w gre rpg.
Postaramy sie dodac duzo przygod, lokacji i zagadek do rozwiazania.
( np: Milva spotka w piekle S. Hawkinsa, politykow i inne pomniejsze i wieksze diably)
Do projektu doszedl grafik( czesc muchomorow jest juz jego dzielem).
Ponizej przykladowy plan piekla:

oraz film na ktorym Milva porusza sie po nim:
http://warsztat.gd/video/2087/piekielna_pieczarkarnia

Offline jelcynek

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2014, 21:36:35
Chcesz zostawić sterowanie na dpadzie? Imo koszmarny pomysł (co widać na filmiku jak nie trafiasz w drzwi). Jak nie można zaadaptować jakiegoś ciekawego sterowania casualowego typowo pod touch screena, to IMO analog na screenie to jedyne sensowne rozwiązanie.


Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Lipiec 01, 2014, 22:21:17
Juz w trakcie zeszlorocznego wsoc sterowanie bylo dobre. Obecnie dziala plynnie i precyzyjnie. Jestem z niego zadowolony i nie zamierzam zmieniac na inne.. zwlaszcza ze nie mam pomyslu na takie ktore byloby rownie wygodne.
To co widac na ekranie ze bokserka sie blokuje to wina tego ze film krecilem w warunkach 'polowych'. Mialem palce pod statywem ( co widac) itd. Itp.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Lipiec 10, 2014, 04:00:34
Kilka dni stracilem na szukanie bledu, zaklinajac sie ze to nie moj blad. Okazalo sie ze jak najbardziej moj, w dodatku zupelnie inny niz sie spodziewalem. No w kazdym razie sukces ;)

-dodalem jeden nowy dzwiek.
-dodalem portale poziome.
-dodalem portal pionowy.
+ aniamcja lewitacji i upadku.

Zastanawiam sie nad dodaniem opcji nagrywania gry. Chodzi mi o to zeby mozna nagrywac gre przed niebezpiecznym zadaniem. Czy takie rozwiazanie nie zepsuje grywalnosci? (mowie o graniu na telefonie)

Offline ndoll

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 11, 2014, 21:21:16
Nie wiem czemu, mam skojarzenia z takim wykopaliskiem:
http://en.wikipedia.org/wiki/Atic_Atac

I dla porównania - gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=lLf0M6ChtJo

Normalnie aż z tego wszystkiego wpadłem na pewien pomysł, którego efekty być może zgłoszę do konkursu. Ale to nic pewnego.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Lipiec 12, 2014, 00:31:10
Bingo!!!
To wlasnie ta gra stoi u podstaw pomyslu.
Szkoda ze teraz jej nie widzisz bo nie mialbys zadnych watpliwosci.
Chce na bazie tej gry, zrobic takze wersje oparta na oryginalnej mapie atic atac. Oraz z grafika nawiazujaca do tej retro gierki. Oczywiscie na telefon.
Obecnie szukam wsrod sceny spectrumowej grafika.

Obecny stan gry to:
-kolejna, tym razem minimalna przebudowa silniczka.
-dodalem licznik poziomu
- oraz koncze juz prace nad ostatnim z licznikow, tj licznikiem eksploracji ( licznika punktow nie bedzie- ciekawe jak sie to spodoba)

@ no ciekawe na jaki to pomysl wpadles?

Offline ndoll

  • Użytkownik

# Lipiec 12, 2014, 09:47:07
Chce na bazie tej gry, zrobic takze wersje oparta na oryginalnej mapie atic atac.
Chyba nie byłoby problemem dodać oryginalną mapę jako jeden z trybów gry?

@ no ciekawe na jaki to pomysl wpadles?
Jeżeli (zaznaczam: JEŻELI) zmuszę się do wyjścia poza pomysł i szkice - to na pewno nie będzie nic wzorowanego na "komnatówkach". Jeden ekran, nieco uzupełnione zasady pierwowzoru i oczywiście poprawione sterowanie. Swoją drogą, to by mógł być niezły pomysł na konkretne compo - gameplay z 8-bitowca w dzisiejszych realiach.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Lipiec 12, 2014, 23:31:45
Staram sie codziennie cos dodac.
-nowe kolory komnat
-dzialaja wszystkie liczniki, niestyty z braku czasu ostatni jeszcze nie jest widoczny.
-gotowy jest tez 'plakat filmowy' w starym stylu

http://warsztat.gd/screen/15366/plakat_filmowy

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Lipiec 19, 2014, 04:31:11
-Dzialaja wszystkie liczniki.
-Dziala juz 'kieszen'
-Plakat juz jest umieszczony w grze
-Nowe dzwieki w grze.
-Doprowadzilem do ladu wersje windows.

Zdjecie aktualnego wygladu ekranu gry (z wersji na telefon)
http://warsztat.gd/screen/15408/kieszen

« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2014, 04:33:44 wysłana przez zx81 (taxi_driver) »

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Sierpień 12, 2014, 13:00:13
nowosci:
-proste particle.
-bramy z zamkiem czasowym- sterowane zegarem z wahadlem.
-dodalem tez 2 przyspieszaczo-poganiacze, a to znaczy ze za pieskiem wloczy sie diabel kuternoga z widlami oraz latajaca czarownica bez miotly. Mozna ich utluc magiczna koscia jak szczury lub po prostu uzyc swieconej wody.
Troche malo dodatkow ale mialem klopot z kieszenia. Pojawial sie blad ktorego nie bylem w stanie powtorzyc. Raz na kilkanascie rozgrywek sie pojawial. najpierw probowalem z nim walczyc, ale z braku punktu zaczepienia przepisalem kieszen na nowo.