Autor Wątek: Program do składania grafiki  (Przeczytany 2032 razy)

Offline bartek1912

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2013, 19:38:23
Witam! Piszę grę 2d na androida i szukam programu w którym mógłbym wygodnie układać sobie sprite'y (i najlepiej tworzyć) na zbiorczym arkuszu z grafiką gry. Dotąd robiłem to w photoshopie, ale szukam jakiegoś innego odpowiednika.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline gotji

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2013, 19:48:33
Bardzo wygodny jest TexturePacker.

Jest wersja darmowa, która ma ograniczona liczbę funkcjonalności, ale da się z tym żyć :)

Offline wozix

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2013, 21:39:24
Sam napisałem prosty texture packer dla tilesów, który za parametry przyjmuje szerokość i wysokość kafla, margines oraz odstęp między kaflami. Jak chcesz to podrzucę source albo executable jar.

Offline Pogromca Prog...

  • Użytkownik

# Sierpień 22, 2013, 23:28:21
Ja używam tego:  (przystosowano do pracy z  blenderem)


Plik html
<!DOCTYPE >
<html lang="pl-PL">

<script type="text/javascript">


var nr_img=0;
var nr_end_img=0;
var list_img = [];
var meaby_img=0;


function laduj()
{

var fullPath = document.getElementById('scierzka').value;
if(meaby_img<document.getElementById('max_liczba').value)
{
meaby_img=meaby_img+1;
var nazwa_pliku=meaby_img.toString();
while(nazwa_pliku.length<4)
nazwa_pliku="0"+nazwa_pliku;

console.log(fullPath+"/"+nazwa_pliku+".png");


list_img[nr_img]=new Image();
list_img[nr_img].onload=zaladowany;
    list_img[nr_img].onreadystatechange = function()
{
    if (this.readyState=='loaded'||this.readyState=='complete')
{
    zaladowany();
    }
    }
list_img[nr_img].onerror=laduj;
list_img[nr_img].src=fullPath+"/"+nazwa_pliku+".png";



};
}

function zaladowany()
{
rysuj();
console.log(nr_img);
nr_img=nr_img+1;
laduj();
}







function rysuj()
{




//indexOf('\\')   lastIndexOf('\\')   lastIndexOf('/'));
//substring(1);
   



var canvas2 = document.getElementById('rys');
if(canvas2.getContext){

canvas2.width=nr_img*list_img[0].width;
canvas2.height=list_img[0].height;

var context = canvas2.getContext('2d');

context.fillStyle = "rgba(0,0,0,0)";
context.fillRect(0,0,nr_img*list_img[0].width,list_img[0].height);

for(s=0;s<nr_img;s++)
{
context.drawImage(list_img[s],s*list_img[s].width,0);
}



}





}

window.onload = function ()
{

document.getElementById('Generuj').onclick = function(){laduj();};

}
</script>

<link rel="stylesheet" href="style.css" type="text/css">

<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title> Laczenie obrazkow </title>
</head>
<body>

<section id="posts">
<article class="post">
<p>Podaj scierzke obrazka</p>
<label for="name">Scierzka z obrazkami</label>
<input id="scierzka" type="text"  value="/home/wladek/Pulpit/Web/gra/pomoce/bitmapki" />
<br/>

<label for="name">Max liczba</label>
<input id="max_liczba" type="text"  value="100" />
<br/>

<input id="Generuj" type="submit" value="Gotowe">

<canvas id="rys" width="0" height="0">
ERROR:Brak obsługi canvas
</canvas>

</article>
</section>


</body>
</html>

Offline Raptor

  • Użytkownik

  • +19
# Sierpień 22, 2013, 23:31:28
Cytuj
<input id="scierzka" type="text"  value="/home/wladek/Pulpit/Web/gra/pomoce/bitmapki" />

"scierzki" są najlepsze.
No ale Władek, zdradziłeś swoje nowe konto już pierwszym postem!

Offline Mergul

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 23, 2013, 20:05:03
Bije wszelkie rekordy :D powinien być zapisany do księgi rekordów Guinessa :)

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Sierpień 24, 2013, 14:16:56