Autor Wątek: Survive  (Przeczytany 8474 razy)

Offline Liosan

  • Moderator

# Wrzesień 25, 2013, 15:01:03
Hm, tego -48 to jeszcze nie widziałem, fajne :D Chyba wersja standalone nie ma tego problemu, tylko wersja flashowa.

Ogólnie wersja flashowa ma 3x więcej bugów. Zarządzania ludźmi jeszcze nie udało mi się naprawić, podobnie migotania mapy. Za to naprawiłem 2 problemy typu "nic nie widać", 1 typu "górny pasek nie chce się wyświetlić" i 1 typu "nie da się nic kliknąć". No i to nieszczęsne ładowanie.

To tyle jeśli chodzi o "przenośność" haxe+openfl. Aż nabrałem ochoty na naukę Unity :D

Liosan

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline dynax

  • Użytkownik

# Wrzesień 25, 2013, 15:28:46
Ciekawi mnie tylko dlaczego nikt inny nie ma takich błędów :) Swoją drogą spróbowałeś zbudować pod HTML5?

Offline goshki

  • Użytkownik
    • Vigeo Games

# Wrzesień 25, 2013, 15:30:17
No, skonfigurowanie środowiska deweloperskiego dla Haxe to jest niezła orka, chociaż zazwyczaj jednorazowa. Potem w zasadzie całość kodu jest przenośna, pomijając funkcjonalności opierające się na integracji z konkretną platformą (jak np. reklamy). Niemniej jednak upgrade do nowszych wersji bibliotek to czasem nie lada stres, dlatego do tej pory siedzę na Haxe/NME i dość starym HaxeFlixelu. ;-)

Offline dynax

  • Użytkownik

# Wrzesień 25, 2013, 15:54:53
Możesz spokojnie updtejtować do OpenFL :) Na wszystkie wersje do 1.0.6 przenosi się bezboleśnie. Jedyne co ma szanse powodować bugi to update do bety 1.1 gdzie pozmieniali backendy na SDL2 i OpenAL.

Offline goshki

  • Użytkownik
    • Vigeo Games

# Wrzesień 25, 2013, 15:57:53
Sorry za OT, ale przejście na SDL 2 i OpenAL to super news, jeśli chodzi o OpenFL. Szczególnie duże nadzieje pokładam w OpenAL, bo obsługa muzyki w Androidzie z poziomu Haxe/NME to była masakra.

Offline Liosan

  • Moderator

# Wrzesień 27, 2013, 14:19:53
Wrzucę aktualną wersję kodu, może komuś uda się zrozumieć co się tu dzieje... https://dl.dropboxusercontent.com/u/22327693/Survive-src.zip

Byłbym dźwięczny :) Jeszcze nie sprawdziłem HTML5 ani dekompilacji, ale poza tymi dwiema opcjami to nie mam pomysłów.

Liosan

Offline dynax

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 27, 2013, 15:57:47
Zastosuj się do zmian w pliku konfiguracyjnym projektu które opisałem stronę wcześniej. Tak jak pisałem - ja miałem z takim ustawieniem ścieżek do assetów problemy na blackberry.

Offline Liosan

  • Moderator

# Wrzesień 27, 2013, 16:06:30
Zastosuj się do zmian w pliku konfiguracyjnym projektu które opisałem stronę wcześniej. Tak jak pisałem - ja miałem z takim ustawieniem ścieżek do assetów problemy na blackberry.
Ooo, nie zauważyłem twojego edita :) Wypróbuję to.

Liosan

Offline dynax

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 27, 2013, 16:13:25
Hmm.. bo edycja chyba nie bumpuje wątku. Mogłem to wrzucić w nowy post.

Offline Liosan

  • Moderator

# Wrzesień 30, 2013, 23:38:21
Wstępnie - nic to nie daje. Jeszcze będę dłubał, ale pewnie na WSoC nie zdążę...

Liosan