Autor Wątek: Legalne wersje narzędzi !  (Przeczytany 16906 razy)

Offline bot

  • Użytkownik

# Luty 01, 2007, 11:50:55
Cześć , chciałbym się mniej więcej zorientować jak to jest z wypuszczeniem swoich gierek. Czy do tego tak na prawde potrzebne jest oryginalne oprogramowanie. A jeśli tak no to jak oni się dowiedzą czy coś jest kupione czy po prostu ściągnięte ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

st3tc

  • Gość
# Luty 01, 2007, 12:00:42
Cześć , chciałbym się mniej więcej zorientować jak to jest z wypuszczeniem swoich gierek. Czy do tego tak na prawde potrzebne jest oryginalne oprogramowanie. A jeśli tak no to jak oni się dowiedzą czy coś jest kupione czy po prostu ściągnięte ?

Kto kupi Twoją grę, jeśli może ją ściągnąć? :>

Offline REGi

  • mod team ^_^
  • Użytkownik
    • 2DEV

# Luty 01, 2007, 12:10:18
Tarains: źle zrozumiałeś pytanie ;) przecież bot nie pisze nic o tym, że jego gra ma być do ściągnięcia a chce się dowiedzieć czy trzeba mieć legalne oprogramowanie.

bot: no wypadało by ;) prawda jest jednak taka, że nie każdego na oryginalnego VS stać, w takim wypadku są przecież alternatywne oprogramowania jak chociażby dev-cpp

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Luty 01, 2007, 12:12:04
Większość kompilatorów, czy narzędzi graficznych umieszcza w pliku wynikowym (.exe, czy formaty graficzne) nazwę oprogramowania, w którym został stworzony. Dzięki temu każdy może sprawdzić, w czym to zrobiłeś - szczególnie zainteresowane firmy

st3tc

  • Gość
# Luty 01, 2007, 12:14:28
Tarains: Źle zrozumiałeś pytanie ;) przecież bot nie pisze nic o tym, że jego gra ma być do ściągnięcia a chce się dowiedzieć czy trzeba mieć legalne oprogramowanie.

Dobrze zrozumiałem pytanie. Uświadomiłem botowi, że tak samo, jak on kradnie czyjeś pieniądze, używając piratów, tak samo inni mogą sobie po prostu ściągnąć jego grę.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Luty 01, 2007, 12:23:45
Cytuj
prawda jest jednak taka, że nie każdego na oryginalnego VS stać
Na darmowego VS C++ 2005 EE stać każdego. ;)

Offline bot

  • Użytkownik

# Luty 01, 2007, 12:32:15
Prawde mówiąc tak bardzo przyzwyczaiłem się do swojego Visual C++ 6.0 professional, że chciałbym pracować na nim. I zastanawiam się nad kupnem między innymi z takiego powodu, że to mnie posunie do przodu przed tych, którzy tego jeszcze nie mają. Zawsze to jakaś szansa więcej, co nie?? Kiedyś zdeassemblowałem sobie taki jeden mój program, i widziałem tam pare przydatnych informacji zostawionych przez mój kompilator. Była tam jego nazwa i versja, ale nie dopatrzyłem się informacji o legalności swojego kompilatora.
Ale skoro tak jest to czy przypadkiem do tych informacji nie jest też dołączona informacja czy system operacyjny jest również legalny. Bo to by nasuwało obowiązek zakupienia równierz i systemu operacyjnego.
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2007, 12:34:34 wysłana przez bot »

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Luty 01, 2007, 12:39:04
Prawde mówiąc tak bardzo przyzwyczaiłem się do swojego Visual C++ 6.0 professional, że chciałbym pracować na nim. I zastanawiam się nad kupnem między innymi z takiego powodu, że to mnie posunie do przodu przed tych, którzy tego jeszcze nie mają. Zawsze to jakaś szansa więcej, co nie?? Kiedyś zdeassemblowałem sobie taki jeden mój program, i widziałem tam pare przydatnych informacji zostawionych przez mój kompilator. Była tam jego nazwa i versja, ale nie dopatrzyłem się informacji o legalności swojego kompilatora.
Ale skoro tak jest to czy przypadkiem do tych informacji nie jest też dołączona informacja czy system operacyjny jest również legalny. Bo to by nasuwało obowiązek zakupienia równierz i systemu operacyjnego.
Skoro zamierzasz tworzyć gry/inne programy, to wypadałoby używać programów oryginalnych z takiej zwykłej przyzwoitości :)
A Visual 6.0 - tożto staroć zupełnie niezgodna ze standardem :)

Offline bot

  • Użytkownik

# Luty 01, 2007, 12:55:50
Prawde mówiąc tak bardzo przyzwyczaiłem się do swojego Visual C++ 6.0 professional, że chciałbym pracować na nim. I zastanawiam się nad kupnem między innymi z takiego powodu, że to mnie posunie do przodu przed tych, którzy tego jeszcze nie mają. Zawsze to jakaś szansa więcej, co nie?? Kiedyś zdeassemblowałem sobie taki jeden mój program, i widziałem tam pare przydatnych informacji zostawionych przez mój kompilator. Była tam jego nazwa i versja, ale nie dopatrzyłem się informacji o legalności swojego kompilatora.
Ale skoro tak jest to czy przypadkiem do tych informacji nie jest też dołączona informacja czy system operacyjny jest również legalny. Bo to by nasuwało obowiązek zakupienia równierz i systemu operacyjnego.
Skoro zamierzasz tworzyć gry/inne programy, to wypadałoby używać programów oryginalnych z takiej zwykłej przyzwoitości :)
A Visual 6.0 - tożto staroć zupełnie niezgodna ze standardem :)

Ale da się na tym pracować i nie jest taki drogi.

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Luty 01, 2007, 13:00:35
Ale da się na tym pracować i nie jest taki drogi.
Wszystko wyjaśniał post st3tca, który w dziwnych okolicznościach zniknął :)
Do VC6 jest dołączony kompilator, który jest już na prawdę wiekowy i pełen błędów. W najnowszym DX to też w nim raczej nie popiszesz, a i zgodność ze standardem C++ pozostawia wiele do życzenia... Dziwne rzeczy z szablonami itp. mogą uniemożliwić pracę z nowszymi bibliotekami. A VC++ 2k5 EE nie dość, że jest darmowy, to jeszcze można w nim spokojnie pisać komercyjne programy :)

Offline Riddlemaster

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa

# Luty 01, 2007, 13:06:09
Co do szablonów - to ciągle we wszystkich (bądź niemal wszystkich) kompilatorach nie ma pełnej zgodności ze standardem. Jak ktoś znajdzie kompilator, w którym działa zdefiniowane przez standard słowo kluczowe export, niech mi da znać ;)

Offline Kurak

  • Użytkownik

# Luty 01, 2007, 13:09:40
Co do szablonów - to ciągle we wszystkich (bądź niemal wszystkich) kompilatorach nie ma pełnej zgodności ze standardem. Jak ktoś znajdzie kompilator, w którym działa zdefiniowane przez standard słowo kluczowe export, niech mi da znać ;)
Tyle że w VC6 było to dużo gorzej niż w tych bardziej dzisiejszych kompilatorach :) Pamięta ktoś może myk z double jako parametr szablonu :)

st3tc

  • Gość
# Luty 01, 2007, 13:40:28
Jak ktoś znajdzie kompilator, w którym działa zdefiniowane przez standard słowo kluczowe export, niech mi da znać ;)
Comeau - od 2002 roku ...

Do poczytania :)  http://www.comeaucomputing.com/4.0/docs/userman/export.html

//Kurak - uznałem, że zduplikowalem Twojego posta :)
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2007, 13:48:19 wysłana przez st3tc »

Offline Hadrian W.

  • Użytkownik
    • Homepage

# Luty 01, 2007, 18:24:31
bot: dziwne, ze otwarcie przyznajesz sie do nie posiadania oryginalnych wersji programow, ktorych uzywasz. :P Gdyby piracki VC wiedzial, ze jest piracki to by powiedzmy nie uruchamialby sie, a nie zostawial ukryta sygnaturke, ze program zostal skompilowany na pirackiej kopii. Tylko pamietaj, ze jezeli ktos z firm zainteresowanych napotkalby sygnature VC to moglby chiec po prostu sprawdzic, czy aby napewno dana osoba uzywa legalnych kopii...

Offline bot

  • Użytkownik

# Luty 01, 2007, 18:44:57
Ale przecież co z tego, że się przyznaję skoro wprowadziłem się do nowego domu i pod łużkiem leżała jakaś płyta , akurat był na niej kompilator. A przecież nie używam go do celów komercyjnych. A skoro nie używam tylko się na nim ucze to czy to jest jakiekieś przestępstwo? Bo teraz przy technologii p2p to chyba każdy ma coś w domu czego raczej w sklepie nie kupił. Nie wiem. Właśnie o takie informacje mi chodzi , kiedy coś jest legalne a kiedy nie? To jest bardziej zamotane niż c++ , zgodzicie się ze mną??