Autor Wątek: [BETA] Manii Ya Mbio  (Przeczytany 3400 razy)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

  • +5
# Lipiec 13, 2013, 15:34:36
BETA TESTY:

Tytuł: Manii Ya Mbio

Gatunek: Shooter,  Multiplayer

Opis: Wraz ze znajomymi wcielacie sie w plemniki rządne zapłodnienia komórki jajowej. Celem każdego z Was jest używanie broni laserowej w celu zniszczenia obrony komórki jajowej i zapłodnienia jej poprzez wtargnięcie do pozbawionej obrony komórki, a także unicestwianie przeciwników, no bo hej, przecież tylko Ty jesteś tak zajebisty, że zasługujesz by się narodzić, nie? :) Gra sieciowa działa na wi-fi, więc wszyscy gracze muszą być połączeni do tej samej sieci. Dostępne dwa tryby kontrolera: sensor i wirtualny joystick. Ah, zapomniałem wspomnieć chyba, że to gra na androidy.
Ciekawostki:
- gra z grafik posiada tylko logo moje, xenona, oraz teksture czcionki. cała reszta jest rysowana matematycznie na shaderach. w grze nie ma żadnego bardziej skomplikowanego kształtu niż sprite.
- jak zwykle jest to kolejna gra napisana na telefonie.
- jest to mój pierwszy ukończony projekt wykorzystujący sieć P2P.
- za jakiś czas opublikuję źródła gry.

Download: http://dl.dropboxusercontent.com/u/9759049/ManiiYaMbio.apk
Rozmiar pliku: 4MB

Autorzy:
Programowanie: Psiks
Fabuła: Piegusek
Grafika: Psiks i matma
Muzyka: Adam Pędzimąż i opengameart.com
Screeny:









----------------------------------------------------------
ORYGINAŁ: 13.07.2013

Witam wszystkich gorąco!
Przedstawiam Wam jeden z dwóch projektów na WSoC, który to będzie rozgrzewką przed "galaktyczną grą" (lub jedynym projektem, ale zawsze skończonym, jeśli tej drugiej nie skończę na czas).
Szablon kradnę od Harsay'a :)

Czym jest ten projekt?
Jak tytuł mówi: wyścigiem plemników w celu zapłodnienia komórki jajowej.
Zapewne zastanawialiście się nie raz, jak to się stało, że się urodziliście, że zostaliście tym najlepszym plemnikiem? Ta gra pokaże Wam, jak ciężko walczyliście z innymi o ten szlachetny tytuł najlepszego!
Jest to gra w sieci lokalnej. Po dostaniu się do macicy, naszym zadaniem będzie czym prędzej zniszczyć obronę komórki jajowej, niszcząc przy tym inne plemniki, czy to podgryzając im ogonki, czy to strzelając do nich z machine guna :D
Jako ciekawostkę dodam, że CAŁĄ grę (tj. kod, grafika, dźwięki) robię na moim mobilnym studiu developerskim na smartfonie. God bless android <3
UWAGA!: Po ukończeniu gry opublikuję źródła projektu jako przykład gry sieciowej na XenonCoreDroid

Czym jest inspirowane?
Życiem, kaman!

Jaka technologia?
* język: Java
* silnik: XenonCoreDroid (w nieopublikowanej jeszcze wersji)

Jakie platformy?
Android wtf!

Ilość graczy?
Ile tylko transfer wifi pociągnie.

Link do projektu:
Jak tylko zrobię builda i screeny.

Obrazki
Opis gry zmieszczony na kartce A4:
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2013, 00:40:34 wysłana przez ΨΧΞ »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Lipiec 13, 2013, 16:49:15
A będzie intro przedstawiające jak żeśmy się tam znaleźli ;)

PEGI 18 ?

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 13, 2013, 18:30:52
nie zdradze :>

Offline Harsay

  • Użytkownik

# Lipiec 13, 2013, 21:12:02
Cytuj
Szablon kradnę od Harsay'a :)

hehe

Chciałbym zobaczyć minę ludzi przechodzących obok na widok kilku/kilkunastu graczy przeganiających się w tej grze xD

# Lipiec 13, 2013, 23:00:31
Masz brzydkie pismo

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

  • +4
# Lipiec 13, 2013, 23:27:24
jestem głównie programistą - muszę mieć ładniejszy kod, niżeli pismo ;D

Offline aphity

  • Użytkownik

# Lipiec 14, 2013, 20:30:10
Jako ciekawostkę dodam, że CAŁĄ grę (tj. kod, grafika, dźwięki) robię na moim mobilnym studiu developerskim na smartfonie.
Co to za "mobilne studio"? Jakies IDE? I co ciekawsze, da sie wygodnie pracowac na smartfonie?

A w ogóle to pomysł ciekawy, powodzenia!
« Ostatnia zmiana: Lipiec 14, 2013, 20:32:08 wysłana przez aphity »

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 15, 2013, 15:23:45
Cytuj
Co to za "mobilne studio"?
Kilka aplikacji do tworzenia poszczególnych elementów gry (kompilator do wypluwania APK, notatnik do edycji kodu, IDE do generowania projektów, edytor graficzny do pixelartu, audio tracker do komponowania muzyki).

Cytuj
Jakies IDE?
- Java IDE Droid (kompilator javy)
- DroidDevelop (IDE do tworzenia projektów)
- DroidEdit (edycja kodu i assetów tekstowych)
- ZipSigner (certyfikowanie finalnej aplikacji)
- SunVox (tworzenie muzyki)
- Pixelesque (pixelartowanie)

Cytuj
I co ciekawsze, da sie wygodnie pracowac na smartfonie?
Nie. Ja mam za sobą miesiące przymusu i wprawy, ale na początku szło topornie.

EDIT: Stan prac na dziś:
- w pełni działające lobby
- jeszcze nie skończona macica (na razie plemniki pojawiają się w niej i mogą się poruszać)
- testowane na relatywnie szybkim wifi lokalnym i widoczne lagi (badam sprawę)
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2013, 15:36:55 wysłana przez ΨΧΞ »

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 15, 2013, 23:52:26
Raport stanu projektu:
3 godziny kodowania z przerwami i dwa powody do radości:
1. pierwsza kompilacja po 3 godzinach bezbledna - wracam do formy!
2. testowalem z dziewczem mym prototyp i dziala! widzimy w lobby kto czeka na gre, a kto juz gra, oraz dziala poruszanie sie po scenie bez lagow ^^
poprawka dwoch bledow i mozna dodac strzelanie jeszcze dzis i na jutro zostanie picowanie graficzny





..no i mozliwosc zmiany nazwy gracza :>
« Ostatnia zmiana: Lipiec 15, 2013, 23:54:29 wysłana przez ΨΧΞ »

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 18, 2013, 11:23:40
Raport stanu projektu:
Wczoraj wieczorem wymęczyłem do końca strzelanie pociskami, jednak zauważyłem błąd z niepoprawnym sprawdzaniem kolizji plemnika z pociskiem, co też zostawiam na dziś do naprawy i jeśli zdążę, zajmę się wizurą mapy oraz ogonkami plemników

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 19, 2013, 13:15:27
Raport stanu prac:
  • Naprawiono wykrywanie kolizji circle-line (rzutowanie punktu na linię było złe).
  • Dodano ogólną wizurę areny jak i ograniczenie poruszania się po niej.

Do zrobienia na dziś:
  • Naprawienie błędu nie wyświetlania się ogonków plemników.
  • Poprawienie wizury areny (dopicowanie wypełniania areny; dodanie cząsteczek w tle, aby gracz widział, że się porusza).
  • Dodanie komórki jajowej (od strony komunikatów sieciowych jak i wstępnej wizury).

Zastanawiam się jeszcze nad tym jak zsynchronizować stan niezparowanej komórki jajowej, aby wszyscy w sieci p2p mieli relatywnie identyczne informacje o niej.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2013, 13:16:59 wysłana przez ΨΧΞ »

Offline SnowyMan

  • Użytkownik

  • +3
# Lipiec 19, 2013, 21:50:25
Nie chcę się czepiać ale chyba nie chodziło ci o 'android wtf' ;P

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 22, 2013, 01:52:47
Raport stanu pracy:
wsio almost done, czas na kosmetyke i optymalizacje.

:)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Sierpień 15, 2013, 18:19:43
BETA TESTY:

Tytuł: Manii Ya Mbio

Gatunek: Shooter,  Multiplayer

Opis: Wraz ze znajomymi wcielacie sie w plemniki rządne zapłodnienia komórki jajowej. Celem każdego z Was jest używanie broni laserowej w celu zniszczenia obrony komórki jajowej i zapłodnienia jej poprzez wtargnięcie do pozbawionej obrony komórki, a także unicestwianie przeciwników, no bo hej, przecież tylko Ty jesteś tak zajebisty, że zasługujesz by się narodzić, nie? :) Gra sieciowa działa na wi-fi, więc wszyscy gracze muszą być połączeni do tej samej sieci. Dostępne dwa tryby kontrolera: sensor i wirtualny joystick. Ah, zapomniałem wspomnieć chyba, że to gra na androidy.
Ciekawostki:
- gra z grafik posiada tylko logo moje, xenona, oraz teksture czcionki. cała reszta jest rysowana matematycznie na shaderach. w grze nie ma żadnego bardziej skomplikowanego kształtu niż sprite.
- jak zwykle jest to kolejna gra napisana na telefonie.
- jest to mój pierwszy ukończony projekt wykorzystujący sieć P2P.
- za jakiś czas opublikuję źródła gry.

Download: http://dl.dropboxusercontent.com/u/9759049/ManiiYaMbio.apk
Rozmiar pliku: 4MB

Autorzy:
Programowanie: Psiks
Fabuła: Piegusek
Grafika: Psiks i matma
Muzyka: Adam Pędzimąż i opengameart.com
Screeny:







« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2013, 00:41:58 wysłana przez ΨΧΞ »

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Sierpień 26, 2013, 13:16:51
Raport:
Aktualnei dodaje boty do gry (dokładniej: przerobiłem model sieciowy silnika aby obsługiwał wielu graczy z jednego serwera, czyli da się teraz robić boty traktowane jako klienci bez hacków).

Przeciąga się  to, gdyż w weekend brałem udział w Ludum Dare #27, gdzie wymyśliłem ekstra pomysł (a raczej zerżnąłem jego bazę z saints row 4 - dubstep gun): ekstra broń, którą ładujemy empetrójkami z pamięci lokalnej, broń ta strzela odpowiednimi pociskami zależnie od tego jakie skoki częstotliwości wyłapie w odtwarzanej muzyce. Myślicie, że nada się do tej gry? Broń ta będzie opcją płatną, ale będzie miała dostępnych XX minut za darmo (np. 60 testowych minut do wykorzystania).