Autor Wątek: ShipDefense pomysł na grę  (Przeczytany 2029 razy)

Offline Iwan91

  • Użytkownik

# Lipiec 03, 2013, 17:17:16
Otóż ostatnio naszła mnie chęć na zrobienie odwrotnego Tower Defense.

Zamiast kostek(prostek grafiki) można by zastosować jakieś fajne modele (ale niestety z grafiki 3D jestem noga :p)

Mechanika gry:
-Odwrócony Tower Defense. Mamy statek który musi przebyć dane poziomy gry. (statek jest reprezentowany przez kostkę)
-Typy misji:
*dojdź z punktu A do punktu B (misja przemknij przez obronę wroga)
*dojdź z punktu A do punktu B i z B do A. (misja ratunkowa)
*broń swojego statku bo jest w naprawie (wtedy budujemy wieżyczki) <-- ten tryb to    opcjonalnie
-Na mapie znajdują się różne typy wieżyczek(reprezentowane przez kostki), która każda z nich może mieć 2 ulepszenia.(na niższej kostce stawiamy trochę mniejsza kostkę)
-Statek pomiędzy misjami możemy ulepszać/modyfikować za zdobyte zasoby.

Opis statku:
Statek składa się z sześcianu co za tym idzie mamy 6 stron kostki:
-na tylnej ścianie znajduje się miejsce na silnik/i
-na dolnej ścianie znajduje się hangar w którym możemy ulepszać przynęty które wysyłamy podczas misji. Wtedy wieżyczki atakują przynęty zamiast statku
-na górnej ścianie znajdują się miejsca dla wieżyczek obronnych, ponieważ można niszczyć wrogie wieżyczki.
-prawa, lewa i przednia  ściana można tam wkładać generatory energii, osłony, pancerz statku, akumulator energii, nanoboty które naprawiają statek.

Statystki statku:
-prędkość poruszania się
-pancerz <-- gdy zejdzie do 0 przegrywamy
-osłona<-- pochłania większość ataków gdy aktywna
-zasilanie <-- gdy mamy nadwyżkę zasilania kumuluje się ona w akumulatorach. Każde urządzenie na statku wymaga jakiejś energii.
-akumulator<-- może szybko doładować osłony
-ilość przynęt i typów
-ilość wieżyczek i typów (obrażenia)

Nagroda po wykonaniu misji:
Po wykonaniu misji dostaje się pewne części które można wrzucić do slotów. Dostaje się też kasę za którą można ulepszyć już istniejące części bądź dokupić do statku ulepszenia np. dodatkowy slot.

Link do wersji poglądowej z kostkami:
http://www.mediafire.com/download/frrsatz3waeszi9/ShipDefense.ZIP
Na razie wieżyczki nie strzelają i statek porusza się od punktu A do punktu B

Co myślicie o koncepcji która przedstawiłem?
Zagralibyście w taką grę?
Znaleźliby się chętni do napisania takiej gry oraz stworzenia grafiki?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline czoper

  • Użytkownik
    • czoper.devlog

# Lipiec 03, 2013, 19:23:02

Offline Iwan91

  • Użytkownik

# Lipiec 03, 2013, 20:04:07
Grałem kiedyś w Anomaly: Warzone Earth. Tylko że tam było że masz konwój do bronienia i masz dowódce.

A u mnie jest trochę inna koncepcja bo leci się 1 statkiem i jego trzeba przeprowadzić.