Autor Wątek: [GL ES] PBO  (Przeczytany 764 razy)

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 02, 2013, 12:59:04
Witam,
Poszukuje sposobu na użycie Pixel Buffer Objects w OpenGL ES na androidzie. Cel tego jest następujący:
tworzę Buffer Object, podpinam go jako render target, renderuje scene i otrzymuje wynik wyrenderowanych obliczeń w podpiętym Buffer Object.
Wyczytałem, że aby móc podpiąć go jako render target, musiałbym zbindować buffer object z targetem GL_PIXEL_PACK_BUFFER, jednak klasa GLES20 w android SDK nie posiada takiej stałej i zastanawiam się, jak mogę to obejść.
Za wszelkie pomysły (pod androida jak i nie tylko - mogą zawsze coś pomóc) z góry bardzo dziękuję!
Pozdrawiam :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2013, 13:01:39

Offline PsichiX (ΨΧΞ)

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

# Lipiec 02, 2013, 13:04:19
Ok, czyli nei ma na to żadnego hacka. Da się więc jakoś inaczej uzyskać flow opisany przeze mnie (render do jakiegoś bufora i możliwość odczytania go w shaderze)?

EDIT:
Chyba pozostaje mi tylko renderować wynik do tekstury.
Pytanie więc odnośnie FBO na andku: czy da sie jakimś cudem uzyskać float textures (4 floaty na pixel zamiast 4 bajty)?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2013, 13:09:10 wysłana przez ΨΧΞ »