Witam,
Mam zaszczyt zaprezentować pierwszy projekt gry (nieznanej i skromnej grupy Matrubikon) tworzony na Warsztat Summer of Code 2013!
Zespół:
Michał Krakowiak <Rubikshift>, Mateusz Karcz <Matriksoft>
Geneza:
Pewnego słonecznego dnia olśniło mnie, i wymyśliłem Rubikshift's Space, a gdy podzieliłem się wizją gry ze znajomym, zaangażował się w projekt.
Założenia Projektu:
- generowanie losowych światów
- system rozwoju bohatera
- system czasu (rok, miesiąc, dzień)
- proste misje
- podróże między planetami
- i oczywiście interakcje z nimi
- istnieje jeszcze mnóstwo wizji "ficzerów", ale o nich napiszę, gdy będą bardziej realne do implementacji.
Kwestie Techniczne:
Gra ma być dostępna na systemach: Windows, Linux
Aktualnie powstaje prototyp w środowisku tekstowym, mam nadzieję, że wyrobimy się do października i powstanie wersja oparta na bibliotece SFML 2.0 (nie ukrywam, że ta kwestia może ulec zmianie)
Gra będzie pisana w języku C++.
Na zakończenie:
Jak już wspomniałem to pierwsza gra. Nie będzie to pierwszy duży projekt. Gra jest tworzona z pasji do gier, i sporej ilości wolnego czasu w wakacje XD.
To by było na razie tyle.
Wszystkie informacje z postępu prac będą w miarę a bieżąco uaktualniane.