Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2013  (Przeczytany 53421 razy)

Offline Ziemowit

  • Użytkownik
    • Ziemowit DevBlog

  • +1
# Czerwiec 30, 2013, 14:26:22
Czy na przedstawiane gry jest jakaś określona kategoria wiekowa ?

Myślę, że podobnie jak z tym:
Cytuj
Czy można pisać w technologii XXX?

    Można, ale jeśli dostarczysz grę która nie uruchomi się u części uczestników, to sam pozbawiasz się części punktów. Sorry :)

Jeżeli wrzucisz grę 21+, to nie wszyscy w nią zagrają i nie dostaniesz punktów :]

@dzemeuksis
Chyba nie trzeba się zgłaszać, wystarczy że wyślesz pracę.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 30, 2013, 14:29:48 wysłana przez Ziemowit »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Shelim

  • Użytkownik
    • Homepage

  • +3
# Czerwiec 30, 2013, 14:56:40
Strasznie dużo cRPGów w tym roku ;) Btw. jak dasz kategorię wiekową 21+ to myślę że możesz mieć nawet większą oglądalność :D

Offline Xender

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2013, 15:22:27
Wait, 21+? W jakim kraju jest taka kategoria, do czego i dlaczego? :P

Offline Liki

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 30, 2013, 15:43:52
Hmm... Właśnie zabieram się za nowy projekt i planowałem skończyć go najpóźniej w 3 miesiące. Zatem z chęcią wezmę udział w WSOC. Krótkie info:
gatunek: gra z perspektywą pierwszej osoby, ale o dość nietypowej mechanice. Teoretycznie nic odkrywczego, ale podane w raczej unikatowej formie.
technologia: Unity3D + dodatki z asset store.
platformy: Windows/Mac/linux jako główne, ale sterowanie tworzone z myślą o padzie i ekranie dotykowym.
Postęp prac: Zebrane większość narzędzi potrzebnych do pracy i początki design doc tj. ogólny zarys fabuły i mechaniki gry. Wciąż zastanawiam się nad tytułem gry, gdyż jest on ściśle związany z fabułą, a w niej mam jeszcze sporo braków.
Kategoria wiekowa: Treść w grze +7 (tak FPS z bardzo ograniczoną przemocą), ale myślę że gra przypadnie do gustu raczej starszym graczom.
Inne: Chciałbym wydawać wersje testowe co jakić czas pokazujące kolejne elementy mechaniki gry w celu zapoznania się z opiniami graczy. Na koniec zostanie udostępnione demo zawierające powiedzmy 1/4 pełnej gry. Stronę i temat założę wkrótce, gdy będę miał pierwsze materiały do pokazania.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

  • +1
# Czerwiec 30, 2013, 17:23:17
Do info służy devlog, bądź strona projektu na warsztacie.

Offline Zyper

  • Użytkownik

  • +3
# Czerwiec 30, 2013, 19:26:12
Z uwagi na fakt, że właśnie rozpoczynam nowy projekt, a Warsztat śledzę już od ponad roku, postanowiłem założyć tutaj konto i się zgłosić.

Witam wszystkich :)
Zgłaszam się do WSOC z grą "Goblins' Attack" pisaną w JavaScripcie z wykorzystaniem HTML-owego Canvasu. Jest to moje pierwsze podejście do programowania w JS, ale mam nadzieję, że nie będę miał żadnych problemów, bo przesiadam się z C++.
Jeśli powstanie już coś grywalnego, linki będę umieszczał na bieżąco w postach informujących o postępie prac na stronie projektu.

Pozdrawiam, Zyper

Offline kadet

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 30, 2013, 20:02:48
To i ja zgłaszam grę, Universal Empire - strategię turową, polegającą na (a jakże) podbiciu świata. Team 4 osobowy, składający się z 3 programistów i grafika. Coś więcej? Myślę, że na to przyjdzie czas potem :)

Offline jelcynek

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2013, 16:38:19
Ja chłopaki bym chciał się z konkursu wypisać. Niestety nastały okoliczności, które nie pozwolą mi się poważnie wziąć za projekt.

Offline Liosan

  • Moderator

# Lipiec 01, 2013, 16:51:14
Ja chłopaki bym chciał się z konkursu wypisać. Niestety nastały okoliczności, które nie pozwolą mi się poważnie wziąć za projekt.
:( No, ale nadal jest nas 38. Powinienem jakiś wykres prowadzić :)

Co do tych pucharków, to ja się trochę przychylam do tego co Meic napisał:
A nie lepiej olać znaczki na forum i dodać je do profilu (np. w osobnej zakładce albo gdzieś w karcie "Informacje") ? Na themodders nagrody są na forum, bo cała strona jest de facto forum. U nas mamy osobne profile i chyba tam takie odznaczenia bardziej by pasowały...
Tylko kto to zakoduje :)

Liosan

Offline wozix

  • Użytkownik

# Lipiec 01, 2013, 19:42:37
Ajajaj! To proszę mnie wpisać wraz z projektem GravityField  (http://warsztat.gd/projects/gravityfield) . Jeśli dobrze pójdzie otrzymamy możliwość budowania scen złożonych z obiektów, na które działają prawa fizyczne, łączenia ich, budowania z nich co nam się żywnie podoba, a następnie zapisu na serwer, gdzie inni użytkownicy będą mogli je obejrzeć, ocenić i ściągnąć.

Offline novo

  • Użytkownik
    • my devblog

# Lipiec 02, 2013, 04:04:31
Takze wystartuje. Wlasnie zaczynam projekt i chcialbym miec jakies grywalne demo w okolicach konca wrzesnia, wiec akurat wygodnie sie pokrywa.

Offline ByerN

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 02, 2013, 08:57:27
Piszę się na to. :P Dopiszesz mnie do listy? Będzie zabawa. :P

Offline Liosan

  • Moderator

  • +1
# Lipiec 02, 2013, 15:03:15
No to mamy 42 uczestników :) W tym 3 projekty z "Gravity" w nazwie. Moda jakaś może.

AAA w ogóle to przegapiłem 1szy lipca, już początek konkursu, TU-TU-TU ogłaszamy wszem i wobec etc :P Nie powiem że "można już kodzić" bo... wiadomo :)

Liosan

Offline ΨΧΞ

  • Użytkownik
    • PsichiX Website

  • +1
# Lipiec 02, 2013, 15:18:52
Cytuj
W tym 3 projekty z "Gravity" w nazwie
plus jedna galaktyczna, w której "gravity" jest ot głównym ficzerem - razem mamy 4 gry z grawitacją :D

Offline goshki

  • Użytkownik
    • Vigeo Games

# Lipiec 02, 2013, 15:55:50
plus jedna galaktyczna, w której "gravity" jest ot głównym ficzerem - razem mamy 4 gry z grawitacją :D

W mojej grze też jest grawitacja! Dzięki niej spadają skrzynki! Przypadek? ;-)