Autor Wątek: gra4  (Przeczytany 5075 razy)

Offline wonderboy

  • Użytkownik

# Czerwiec 24, 2013, 19:39:05
Od kiedy Amerykanie walczyli w Berlinie ? Nie zatrzymali się czasem wcześniej np w Torgau nad Łabą ?

Oczywiście, że walczyli. Doszli nawet do Moskwy. Przed kolejną wypowiedzią polecam najpierw zapoznanie się z historią współczesną (vide Red Alert), dzięki czemu unikniesz publicznej kompromitacji.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

# Czerwiec 25, 2013, 22:44:41

Offline MaxGarden

  • Użytkownik
    • Profil na warsztacie

# Czerwiec 25, 2013, 23:18:04
Obracanie do pozycji horyzontalnej nie działa, połowa ekranu jest czarna. W menu połowa ekranu w ogóle się nie ładuje, tak, że bez obrócenia telefonu nie można włączyć gry.

Offline Karol

  • Użytkownik

# Czerwiec 26, 2013, 10:41:31
Mój tablet coś przylagował w nocy z instalacją, po resecie poszło ok.

Uwagi:
  • Co to za czerwona kropka? Zaznaczenie na jednostce pojawia się o 1 tap za późno (np. tapnę w jednostkę, potem gdzieś w "powietrze" i dopiero jednostka jest zaznaczona, potem tapnę gdzieś indziej i zaznaczone mam pole z wcześniejszym punktem). Tak samo jest z przyciskami od przewijania, tapnę w lewo - nic się nie dzieje, tapnę w prawo - przewija w lewo.
  • Nic nie mogę zrobić, nie wiem które jednostki są moje, które wrogie, czym się charakteryzują. Nie mogę żadnej jednostki poruszyć, ani zaatakować.
  • Przy pierwszym uruchomieniu obraz zajmował całą szerokość ekranu (w pozycji pionowej) ale na górze i dole były szare paski, natomiast w pozycji poziomej mapa była po lewej stronie, a reszta ekranu czarna. Przy kolejnych uruchomieniach mapka jest w lewym, górnym rogu i zajmuje jakieś 15-20% ekranu, reszta to czarne tło.
  • Dolnych przycisków w ogóle nie ma.
  • Brak dźwięku, choćby jakiegokolwiek.
  • Można przewinąć ekran poza obszar mapy.

Moim skromnym zdaniem powinieneś:
  • Dopracować skalowanie na różnych urządzeniach.
  • Mapa powinna być przesuwalna za pomocą palca, nie wyobrażam sobie gry bez tego. Jeżeli taki problem masz z tym API to zamiast 4 przycisków zrób kółko, które będzie działało na zasadzie gałki z pada - im bardziej palec dalej od środka tym szybciej przewija w daną stronę.
  • Przewijanie mapy powinno być płynne, nie skokowe (czyli co 1px, a nie co 1 tile).
  • Dodać dźwięki, choćby jakieś proste pcim, pcium, buuum, pju, pju.
  • Wymienić grafikę.
  • Podczas ruchu wroga ekran powinien się centrować na poruszającej się jednostce.
  • Dodać animację ruchu - choćby "przepłynięcie" jednostki z tile na tile. Teleportom mówimy nie.
  • Dodać animację ataku, aby było wiadomo kto co atakuje, jeżeli następuje ruch danej jednostki wroga i ekran centruje się na niej (patrz dwa punkty wyżej), to już wiadomo kto, po chwili ekran powinien wycentrować się (scrollując się płynnie) na jednostkę atakowaną, a na niej może pojawić się jakiś celownik.
  • Dodać jakieś info o jednostkach, punkty ruchu, ataku, obrony, wytrzymałości? Słabe, mocne strony? Przeciwko komu jednostka jest skuteczna? W tej chwili to jest enigma.
  • Przy ataku fajnie by było mieć jakaś wyskakującą na chwilkę liczbę z ilością zadanych obrażeń.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Czerwiec 26, 2013, 12:21:22
u mnie na samsung galaxy4 jest caly ekran czarny i tylko w rogu robi sie jakis czerwony kwadracik, ktory po tapnieciu zmienia kolor na niebieski. Nic wiecej.

...zauwazylem ze po wyczyszczeniu pamieci czerwony kwadrat powieksza sie i tak, w zaleznosci od pozycji telefonu raz zajmuje tylko pol ekranu, a raz caly ekran jest czerwony... niestety po tapnieciu nie robi sie juz jasno niebieski tylko zwykly szary :(
Mam nadzieje ze jakos pomoglem w namierzeniu buga.

ps: na zdjeciu tego nie widac ale kolor kwadratu jest czerwony, a po nacisnieciu zmienia sie na jasno niebieski.
// edit
Jeszcze tylko dodam od siebie ze nie powinienes takich gier umieszczac w sklepie, a zwlaszcza jako platne aplikacje. To podcinanie galezi na ktorej siedzimy, a przy okazji jak myslisz, czy bedzie ktos kto wroci do Ciebie po kolejna gre czy raczej widzac tworce appki jako gamesoft3000 bedzie uciekal ze strony ile sil!
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 14:05:55 wysłana przez zx81 (taxi_driver) »

# Czerwiec 26, 2013, 17:18:31
Obracanie do pozycji horyzontalnej nie działa, połowa ekranu jest czarna. W menu połowa ekranu w ogóle się nie ładuje, tak, że bez obrócenia telefonu nie można włączyć gry.
Poprawiłem

Poprawiłem też wyrazistość jednostek na tle.

Jest już wersja 2.0

DOWNLOAD

Proszę o testy teraz.

Offline MaxGarden

  • Użytkownik
    • Profil na warsztacie

# Czerwiec 26, 2013, 17:30:15
W pozycji poziomej obraz jest ok, w pionowej to:
https://www.dropbox.com/s/a5ki7i1bk38na2w/2013-06-26%2016.27.26.png

W obu pozycjach gra jest nie grywalna, bo czas reakcji od naciśnięcia to 2-3sec, do tego nie w tym miejscu co kliknąłem (ten czerwony kwadracik). HTC Sensation Xl, ISC 4.0.3

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Czerwiec 26, 2013, 17:33:49
No, trzymając telefon pionowo jest postęp i nie ma szarych pasków, ale po obróceniu nadal połowa ekranu czarna.
Nadal gra stoi na wczytywaniu (a telefon nie wisi, mogę robić screeny i reaguje natychmiastowo).

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 26, 2013, 18:28:08
Mów do słupa, a słup dupa.

# Czerwiec 26, 2013, 18:54:33
Mów do słupa, a słup dupa.
Oczywiście nie mogę naprawić tego wszystkiego w tak krótkim czasie.
W tej chwili naprawiam krytyczne błędy vide "mam czerwony kwadrat i nic się nie dzieje"
Edit: To wina systemu - macie za stare systemy
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 19:20:50 wysłana przez Władek »

Offline flexi

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 26, 2013, 19:13:00
Oczywiście nie mogę naprawić tego wszystkiego w tak krótkim czasie.
W tej chwili naprawiam krytyczne błędy vide "mam czerwony kwadrat i nic się nie dzieje"

Czyli rozumiem ze sprzedajesz gre ktora wiekoszosci osob nie dziala :-)

# Czerwiec 26, 2013, 19:19:08
Czyli rozumiem ze sprzedajesz gre ktora wiekoszosci osob nie dziala :-)
Macie za stare androidy. Widziałem statystyki i 80% pobrań było na androida starszego niż 4.1
Ta gra jest zrobiona na Androida 4.1 lub nowszego.
Najwyższa pora zaktualizować system.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 19:30:37 wysłana przez Władek »

Offline MaxGarden

  • Użytkownik
    • Profil na warsztacie

# Czerwiec 26, 2013, 19:23:47
A co Twoje gry wykorzystują z API 4.1, skoro nawet multi toucha nie mają?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 19:29:04 wysłana przez MaxGarden »

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Czerwiec 26, 2013, 19:26:04
No i właśnie - aplikacje na Androida mają swoje wymagania i jeśli sprzęt ich nie spełnia, to nie da się ściągnąć/kupić takiej aplikacji w Google Play. Powinieneś ustawić mininalną wersję systemu na wyższą, bo w tej chwili jest to 2.1
Btw większość aplikacji spokojnie działa na wciąż najpopularniejszym Androidzie 2.3.3, a te które nie działają zazwyczaj są w 3d i wymagają mocniejszego sprzętu.
Edit: jeśli 80% pobrań pochodzi ze starszych Androidów, to może oznaczać, że... większość potencjalnych klientów korzysta ze starszych wersji? :) Czy w takim razie jest sens ignorować dużą część potencjalnych graczy / denerwować ich, bo aplikacja nie działa?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2013, 19:29:54 wysłana przez Krzysztof5 »

# Czerwiec 26, 2013, 19:29:32
A przepraszam. Faktycznie mój błąd :)
Moja gra jest zwyczajnie zrobiona w HTML5 i phonegap

Edit:
Czekajcie, u części gra chodzi - jak coś to gracze mogą sobie zainstalować demo i sprawdzić
Oczywiście zdaję sobie sprawę że to mój błąd że nie dopilnowałem wszystkiego

Edit:

Musiałem skasować automatyczną zmianę ekranu bo to wywalało całą aplikację
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 27, 2013, 13:21:36 wysłana przez Władek »