Autor Wątek: Co was interesuje w grach 2D multiplayer?  (Przeczytany 2643 razy)

Offline Iwan91

  • Użytkownik

# Czerwiec 07, 2013, 01:17:32
Tak jak wyżej w temacie co was interesuje w grach 2D multiplayer?, ponieważ chcielibyśmy stworzyć nową grę z gatunku MOBA z lżejsza graficznie oprawą niż Ninja Tower. (niestety ale chyba zawód pixel artystów jest na wymarciu :/) Mamy kilka ciekawych pomysłów ale chciałbym najpierw usłyszeć co by Was kręciło w takiej grze, żeby nie była tylko na jeden raz a potem odstawiona na półkę.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Moderator

# Czerwiec 07, 2013, 01:27:23
Ciężko mi stwierdzić co mnie w takich grach pociąga. Mógłbym ci walnąć parę ogólników, ale i tak tak naprawdę by się to sprowadziło do tego, że gra musi mieć w sobie "to coś". Najlepiej zrób se szybkie prototypy i zobacz, które pomysły do kitu a które rzeczywiście fajne i je zaimplementuj w grze.

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Czerwiec 07, 2013, 05:37:48
Ja lubię gdy jest fajny kilmat i duża różnorodność (pewnie dlatego tak się zagrywałem w trench-wards w soldacie). No ale przede wszystkim "to coś" ;)

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Czerwiec 08, 2013, 13:16:31
(niestety ale chyba zawód pixel artystów jest na wymarciu :/)

Albo na etacie ;).

Cytuj
Mamy kilka ciekawych pomysłów ale chciałbym najpierw usłyszeć co by Was kręciło w takiej grze, żeby nie była tylko na jeden raz a potem odstawiona na półkę.

No to trzaskajcie grywalne prototypy z minimalną grafiką (prostokąty, cokolwiek) i eksperymentujcie, co jest fajne, a co nie. Nie da się tak, że zrobisz ankietę i masz przepis na dobrą grę.

Offline Iwan91

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2013, 16:13:17
No to trzaskajcie grywalne prototypy z minimalną grafiką (prostokąty, cokolwiek) i eksperymentujcie, co jest fajne, a co nie. Nie da się tak, że zrobisz ankietę i masz przepis na dobrą grę.

Wiesz eksperymentować to możemy do woli tylko to co nam się podoba, niekoniecznie musi się podobać innym ludziom. Największym problemem przy Ninja Tower było brak graczy i brak feedbacka. Nikt nie chciał powiedzieć co można by dołożyć by się fajnie grało. Nastawiamy się teraz na grafikę typu stick figures, ponieważ łatwiej ją wykonać i można więcej animacji oraz postaci zrobić.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Czerwiec 08, 2013, 16:35:10
A nie myślisz, że to dlatego, że były bugi, które zabierały przyjemność z rozgrywki? Pisałem Ci o strzelaniu, które, szczerze mówiąc, to chyba w 5 minut pisałeś.

Offline Iwan91

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2013, 20:33:15
A nie myślisz, że to dlatego, że były bugi, które zabierały przyjemność z rozgrywki? Pisałem Ci o strzelaniu, które, szczerze mówiąc, to chyba w 5 minut pisałeś.
Obrażasz mnie mówiąc że pisałem to w 5 minut.
Gra nie przez bugi padła tylko przez to, że nikt nawet za kasę nie chciał zrobić pixel artów postaci.

Offline Estivo

  • Użytkownik
    • Blog

# Czerwiec 08, 2013, 20:52:08
Iwan, ale szczerze to nawet nie brałeś poprawki offsetowej na strzał.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2013, 21:01:43
A nie chcieliście spróbować z pre-renderowanymi spritami ? Coś jak w Heroes 3. Wiem że gryzie się to trochę z tłem ale jest to pewna alternatywa. Przynajmniej nie zmarnowali byście całej pracy którą w to włożyliście.

Offline Iwan91

  • Użytkownik

# Czerwiec 08, 2013, 23:39:38
Wydaje mi się, że więcej jest roboty z takimi pre-renderowanymi spritami niż pixel arty.

Akurat cała praca nie pójdzie na marne, ponieważ wykorzystamy zebraną wiedzę i napisane biblioteki do zrobienia innej gry.