Autor Wątek: Ogre i wielowatkowe zarządzanie obiektami.  (Przeczytany 2146 razy)

Offline kokos22

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2013, 17:17:49
Czy istnieje bezpieczny sposób aby za pomocą dodatkowego wątku dodawać do graficznego świata kolejne obiekty w trakcie renderowania ? (obiekty oddalone, niewidoczne).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline raver

  • Użytkownik
    • Moja strona domowa.

# Czerwiec 04, 2013, 22:42:26
Skoro są niewidoczne - wrzuć je gdzieś na jakąś listę i dodaj do renderingu po zakończeniu obecnej klatki.

Offline Veldrin

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2013, 22:52:06
Poczytaj, przetestuj.

Nie wiem jaka jest architektura Ogra w tym zakresie. Szczerze wątpię by był dobrze przygotowany pod tym kątem.

Jeżeli nie - dopisz co potrzeba.

Offline conx

  • Użytkownik

# Wrzesień 25, 2013, 12:10:22
Czesc
Szczerze mowiac nie mialem takiego problemu - chyba tak duzych projektow w Ogre nie pisalem.
Nie wydaje mi sie by byl to duzy problem(mege sie mylic). Do glownego noda zawsze mozesz sie odwolac, dodac cos do niego, skasowac, ukryc.

Glowny nod mozesz przekazywac do swoich obiektow w parametrach, zreszta to Singleton wiec to nienajlepszy pomysl.

Pomysl z lista jest bardzo dobry.

Pozdrawiam