Autor Wątek: Szukam ludzi do nowego "studia" gier  (Przeczytany 7169 razy)

Offline Mitrundas

  • Użytkownik

  • +2
# Maj 31, 2013, 23:40:40
Może wrzuć swój pierwszy '"projekt"' z klika, porównamy z tym netro...
Ładnie to tak wrzucać czyjeś rzeczy żeby się ponabijać?

A czy ładnie jest stosować krytykę (nie użyję słowa konstruktywna, bo zbyt wielu ludzi kocha tak się tłumaczyć)? Osobiście się przekonałem że kopanie po dupie jest lepszą nauką niż napisanie "może być, popraw".

Wcześniej padło na mnie kilka "hejtów" - prostując - bardzo wielu zaczynało od klikaczy i Ci którzy przy nich skończyli to gówno mają nie gry. Jeżeli jednak pozostali przy klikaczach modyfikując ich kod czy pisząc własne lub choćby własne dodatki to szczerze im gratuluję, że mają pasję i mózg żeby coś zrobić.

Do kolegów powyżej: dobra gra w "klikaczu"? Taka, która różni się od setek innych w tym samym programie.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Pawelx156

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2013, 00:25:17
Jestem uper pro programistą bo piszę swoje gry:
-  we własnym systemie operacyjnym
-  we własnym języku programowania
- mój grafik używa mojego "Pierdoszopa X5"
- a pisząc to używam  własnej przeglądarki "IE cx25"

Po skończeniu gry wydałem ją na : win, mac i nawet na Windows 21

Ale...

- kijowo schodzi (" czyżby była "gównem" )
- mało zarabiam
- czy moja gra jest dobra?
- nosz kurde się namachałem przy niej " system , język, port, silnik .... " wtf?

A taki frajer "klikacz" wyklikał sobie gierkę i:

- gra jest popularna (" pomysł się sprawdził ")
- gość kasuje siano
- podbija markę która zapewni mu dochód przy następnej grze.

Więc dochodzę do wniosku:
- na programowaniu to się znam, ale chyba "gówno" wiem o pisaniu gier.


Cały text jest w formie metafory.
Nie ma  reguły na to,  czy gra robiona samemu nie jest "gównem", bo "gówna" powstają w " klikaczach"

Offline Mitrundas

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2013, 00:50:30
Zmieniasz zupełnie ideę. Taki frajer klikacz zazwyczaj skopie produkcję a nie wyniesie ją na szczyt. Na większości klikaczy nie można zarabiać a i to nie sprawie tak dużej frajdy. Tylko porównaj sobie tę przedstawioną "popularność" w realiach dzisiejszego game devu.

Offline moonshield

  • Użytkownik
    • ::devBlog

# Czerwiec 01, 2013, 00:51:41
Idźcie do domu dzieci robić, a nie głupotami się zajmujecie.

Offline Frondeus

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 01, 2013, 08:46:24
Szlag mnie trafia jak widze taką loże szyderców...
O co wam do cholery chodzi? Temat już dawno powinien zostać zamknięty, wszystko zostało powiedziane autorowi tematu. A wy zamiast skupić się na własnych klikach i silnikach to szukacie dziury w całym...

Jeśli znajdzie ludzi którzy mu pomogą - ich sprawa. Sami zrozumieją że robią jak murzyn w kopalni.
Nie ma sensu ŻADNEGO pokazywać pierwszych projektów użytkownika w celu ośmieszenia go. Bo w chwili obecnej kolego @oyvind tylko go ośmieszyłeś. Nie sprawiłeś, że zacznie programować i nie odstraszyłeś, bo autor sam to zrobił wcześniej.

Założe się że część z was ma projekty które robiła za młodu. Projekty naiwne i może głupie. A dziś może robić naprawdę świetne gry, nawet w klikach...

Offline Antek

  • Użytkownik
    • blog

# Czerwiec 01, 2013, 09:58:26
Jestem uper pro programistą bo piszę swoje gry:
-  we własnym systemie operacyjnym
-  we własnym języku programowania
- mój grafik używa mojego "Pierdoszopa X5"
- a pisząc to używam  własnej przeglądarki "IE cx25"

Po skończeniu gry wydałem ją na : win, mac i nawet na Windows 21
pierwszy błąd, jakie skończenie gry jak tu w silniku trzeba dodać wczytywanie modeli 3d, a później pozostałą połowę funkcji, które dostępne są na starcie w Unity, no i oczywiście w międzyczasie o grze się zapomina, ale to przecież nie o to tu chodzi, nie?

Offline oyvind

  • Użytkownik
    • Official webpage

  • +1
# Czerwiec 01, 2013, 13:43:18
Bo w chwili obecnej kolego @oyvind tylko go ośmieszyłeś. Nie sprawiłeś, że zacznie programować i nie odstraszyłeś, bo autor sam to zrobił wcześniej.

Czy ośmieszenie nie może motywować? Albo się weźmie garść, a potem będzie się śmiać ze swoich starych projektów, albo mu się znudzi gamedev i zajmie się czymś innym. To prosty przykład doboru naturalnego - lepsi wygrywają.

Może faktycznie temat powinien zostać zamknięty, bo zaczyna się paplanina o silnikach, gamemakerach i programowaniu.

Offline Mitrundas

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2013, 23:35:47
Lepiej rzeczywiście nie psuć sobie opinio w innych forumowiczów ani stwarzać wrogów, lepiej zamknąć temat.

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

  • +2
# Czerwiec 02, 2013, 00:05:33
Czy ośmieszenie nie może motywować?
Nie moze!
Temat faktycznie juz do zamkniecia.