Autor Wątek: Soft body do CryEngine 3  (Przeczytany 1423 razy)

Offline MacGyver246

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 08, 2013, 13:57:14
Witam ;D

Chciałbym się dowiedzieć coś na temat zastosowanego w tym filmiku modelu
http://www.youtube.com/watch?v=KppTmsNFneg
Mianowicie jak coś takiego trzeba zrobić-wszystko oddzielnie (każdy element odpadający osobno), czy całość a później robić coś w cryengine 3.

I jeszcze czy z takim czymś dużo skryptowania i czy da się to zrobić w darmowej wersji tego silnika?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline yarpen

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 08, 2013, 20:38:28
To jest demo silnika fizycznego. Z CE nie ma wiele wspolnego poza tym, ze uzywa go do renderingu. W zadnej wersji silnika nie ma tego wbudowanego.

Offline MacGyver246

  • Użytkownik

# Maj 08, 2013, 23:23:01
Nie mowie tu Beam Physics System ktore zaprogramowali w Cryengine 3 (tak jak mowiłeś) bez udziau nvidia physic, lecz czy da sie cos podobnego zrobić z nvidia physic i jaki do tego byłby potszebny model samochodu. Bo cos takiego zrobi z NV physic lecz kwestja o ile odbiegało by to od tego Beam i nie było by tak ze oblicza procek (tak jak w Beam) lecz grafika