Autor Wątek: "Zamrożenie" przeglądarki i appletu.  (Przeczytany 2994 razy)

Offline Harsay

  • Użytkownik

# Maj 02, 2013, 21:16:37
Używam biblioteki Slick2D i umieściłem swoją grę w applecie.
Gra normalnie się uruchamia ale gdy wywoływane jest odtworzenie dźwięku (próbowałem wav i ogg) przeglądarka i konsola javy zamraża się i jestem zmuszony do ich wyłączenia.

Dźwięki ładuję za pomocą jednej klasy i odnosząc się do niej odtwarzam je:
public class Sounds {

private String loc = "data/snd/"; // Location to sounds

public Sound step; // step sound
public Sound hurt; // hurt sound

public Sounds() throws SlickException {
// Loading sounds
step = new Sound(loc+"step.ogg");
hurt = new Sound(loc+"hurt.ogg");
}

}

Przykład odtworzenia:
Gdy zostanie wciśnięte W:
      Game.snd.step.play();

Czy istnieje rozwiązanie takiego problemu? (Wszystkie potrzebne pliki i dllki mam zawarte).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Paweł

  • Użytkownik

# Maj 02, 2013, 22:19:42
Spróbuj odtwarzać muzykę w osobnym wątku.

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Maj 02, 2013, 22:44:06
<off>Naprawdę? Aplet? Java? Ona ma już dość przeglądarek, pozwól jej wreszcie odejść w spokoju :( </off>

Offline dynax

  • Użytkownik

# Maj 03, 2013, 00:15:44
Po co Java? Java w przeglądarce ssie pałke. Dawno już wyłączyłem tego plugina. Masz dużo języków i platform które możesz osadzić na stronie WWW. Masz HTML5 ze wszystkimi językami które się do niego kompilują, wraz ze wsparciem WebGL. Masz całkiem sympatycznego flasha ze Stage3D. Możesz nawet pisać w HaXe NME i kompilować sobie do obu wyżej wymienionych opcji.

Offline Harsay

  • Użytkownik

# Maj 03, 2013, 00:42:05
Ogólnie ze Slick2D rezygnuję i przerzucam się na libGDX.
Bardzo zależy mi na aplecie w tym momencie aby bez pobierania ludzie mogli sprawnie zobaczyć moją grę na ludum dare.

Offline dynax

  • Użytkownik

# Maj 03, 2013, 01:21:58
A może Google web toolkit Cię zainteresuje?

Offline Harsay

  • Użytkownik

# Maj 03, 2013, 22:24:05
Używam GWT w libgdx :)  Działa na PC, Andrzeju, Jabłku i html5.
Cóż nigdzie nie mogę znaleźć rozwiązania dla slick2d... trudno. Nawet na forum autorów cisza...

Offline dynax

  • Użytkownik

# Maj 03, 2013, 22:38:44
Skoro działa w HTML5 to olej ten cholerny applet :P