Autor Wątek: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.  (Przeczytany 6739 razy)

Offline gelo

  • Użytkownik
    • RiGStudio

# Maj 01, 2013, 22:27:34
Nad projektem nowego Postal-a 2 pracuje spora liczba doświadczonych osób. Cały projekt tworzony jest pod skrzydłami trzech różnych studio, w tym niezależnych developerów spod PSI. I Ty możesz zostać jednym z nich. Przyjemna atmosfera, wysokie doświadczenie i wzajemna pomoc to rzeczy jakich doświadczysz przy pracy nad projektem. Z dniem dzisiejszym otwieram publiczny nabór do pracy nad projektem. Każda para rąk się przyda. Chętnie widziana wszelka pomoc. Oto kilka propozycji waszej pomocy:

Programowanie
Wymagania:

    *Znajomość środowiska programistycznego
    *Znajomość obsługi i rozwijania projektu przy silniku Unreal Engine
    *Znajomość języka UnrealScript LUB inteligentne układanie algorytmów działania



Artysta 3D
Wymagania:

    *Znajomość obsługi programów graficznych 3D
    *Możliwość pracy przy modelach low-poly
    *Umiejętność modelowania 3D; eksport do .FBX lub .ASE



Projektant poziomów
Wymagania:

    *Umiejętność obsługi Unreal Engine III od strony projektowania poziomów



I wiele innych...
Chętnie widziani także: Promotorzy projektu, reklama projektu, wsparcie medialne i prawne, dotacje, Graficy 2D, concept artists, dźwiękowcy, dubbing, kompozytorzy i wiele innych. :) Zapraszam serdecznie do odpowiedzi na forum, poprzez prywatną wiadomość lub na adres e-mail:rigstudio@rigstudio.ugu.pl

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Joker

  • Użytkownik

# Maj 01, 2013, 22:53:10
Cytuj
Cały projekt tworzony jest pod skrzydłami trzech różnych studio
Czemu tak mało ?

Pytanie zasadnicze: Running with scissors wie coś o tym ?

Cytuj
Chętnie widziani także: Promotorzy projektu, reklama projektu, wsparcie medialne i prawne, dotacje
He he he, żadne z 3 różnych studiów robiących tą grę nie ma pieniędzy ?

Offline txt

  • Użytkownik

  • +2
# Maj 01, 2013, 23:47:52
Tak swoją drogą, to mogliście zrobic lepsze logo, niż zmieszac logo UDK z czcionką z Postala.

Offline Raptor

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 01, 2013, 23:52:35
Toż to widać, że to grupa profesjonalistów ze stroną (w przyszłości) na ugu.pl
[Żeby nie było - czepiam się tylko i wyłącznie strony, a nie grupy czy projektu bo o nich nic nie wiem]
« Ostatnia zmiana: Maj 01, 2013, 23:54:36 wysłana przez Krzysztof5 »

Offline krecik88

  • Użytkownik

# Maj 02, 2013, 00:45:01
 *Znajomość środowiska programistycznego
znam devcpp, moze byc?

Offline cybek

  • Użytkownik
    • Strona domowa!

# Maj 02, 2013, 00:48:47
Toż to widać, że to grupa profesjonalistów ze stroną (w przyszłości) na ugu.pl
Bo to będzie przekierowanie na stronę każdego z trzech studiów pracujących nad tą grą :D

Offline gelo

  • Użytkownik
    • RiGStudio

# Maj 02, 2013, 09:15:39
Toż to widać, że to grupa profesjonalistów ze stroną (w przyszłości) na ugu.pl
Tam mam tylko email a strona dędze gdzieś indziej .
W tej chwili wybieramy naj ciekawszy projekt i dopiero ją odpalimy.

A na razie coś więcej jest tu https://www.facebook.com/Postal2UDK

Pytanie zasadnicze: Running with scissors wie coś o tym ?
Wie i pomaga
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2013, 09:26:17 wysłana przez gelo »

Offline txt

  • Użytkownik

# Maj 02, 2013, 10:04:21
Patrząc na screeny na fb, to klimat niezbyt odpowiada postalowi, a raczej Dead Island.
Wiem, że się czepiam, ale po waszym opisie spodziewałem się rewolucji. :P

Offline gelo

  • Użytkownik
    • RiGStudio

# Maj 02, 2013, 10:41:24
Zdjęcia były już dawno robione i zrobione dla testów światła a dodane  by było widać że nikt się nie opiernicza tylko faktycznie ktoś coś robi.
Jest wiele projektów o których się mówi i na tym się kończy ich żywot a nasz ciągle się rozwija.

Jeśli grałeś w Postal-a to poznasz to miejsce :)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

  • +1
# Maj 02, 2013, 12:00:34
Naprawdę dziwne... Postal 3 już dawno wydany, a Wy się wzorujecie na Postal 2...

W 3 nie grałem, ale w dwójce z dodatkiem Apocalypse Weekend bardzo podobała mi się maczeta i kosa, nie schrzańcie tego ;)

No i miło by było gdybyście ten remake zrobili w technologiach wspierających Linuksa. Bo remake tylko po to, żeby na Windowsie ładniej wyglądało moim zdaniem nie ma zbytnio sensu.
« Ostatnia zmiana: Maj 02, 2013, 12:03:47 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline koirat

  • Użytkownik

# Maj 02, 2013, 12:21:59
Szkoda ze nie wzorujecie sie na postalu 1, przeciez część 2 (w trzecią nie grałem) to była tragedia. Po za kilkoma smiesznymi sytuacjami ta gra nie miała nic do zaoferowania.

Offline gelo

  • Użytkownik
    • RiGStudio

# Maj 02, 2013, 12:40:30
Nasza wersja ma od razu mieć 7dni więc można będzie w poniedziałek się maczetą pobawić.
W 3 część i ja nie grałem ale z tego co czytałem i słyszałem od ludzi którzy mieli trochę własnego wkładu, to wyszła lipa , ale może dlatego że to nie RWS ją robił do końca.

Offline jjoker8

  • Użytkownik

  • +1
# Maj 02, 2013, 15:59:03
polski dubbing to było 50% tej gry, więc niezależnie od tego jak wypasioną grafikę zrobicie bez tego samego lektora będą narzekania że to już nie to :).

Offline txt

  • Użytkownik

# Maj 02, 2013, 16:10:44
@up Też tak myślę.
To po prostu odgrzewany kotlet.

Offline gelo

  • Użytkownik
    • RiGStudio

# Maj 02, 2013, 17:45:43
Zawsze można coś nad dźwiękiem popracować czy po montować z oryginału dy był ten sam lektor .