Autor Wątek: Poszukujemy ludzi do wielkiego projektu gry.  (Przeczytany 6667 razy)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Maj 02, 2013, 18:10:18
W grze inFAMOUS i inFAMOUS 2 też był ten lektor ;) Ale trzeba by się dogadać z Sucker Punch Productions :D

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Maj 02, 2013, 18:25:36
no zawsze mozna się dogadać z lektorem, wynajęcie studia nagraniowego to 50 zł/h, nie wiem ile bierze lektor, ale jesli nie jest to jakaś gwiazda to chyba w rozsądnej kwocie można się zmieścić.

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Maj 02, 2013, 18:42:08

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

# Maj 02, 2013, 18:56:48
"Poszukujemy"... Kto poszukuje? Przedstawcie się :)

Offline gelo

  • Użytkownik
    • RiGStudio

# Maj 03, 2013, 12:16:54
Wszyscy są ty https://www.facebook.com/Postal2UDK i na http://forum.postalsite.info/

To jest jakaś gwiazda...

http://www.filmweb.pl/person/Krzysztof+Banaszyk-86302
To na pewno on dawał lektorem?
Jeśli tak to trzeba by z nim pogadać (coś się wymyśli).
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2013, 12:19:34 wysłana przez gelo »

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +2
# Maj 03, 2013, 14:29:23
Wszyscy są ty https://www.facebook.com/Postal2UDK i na http://forum.postalsite.info/

Nie, przedstawianie się to nie jest link do facebooka, tylko coś na kształt "cześć, jestem Maciek". Nie można pisać ogłoszenia i się nie przedstawić, to bez sensu :(

Offline jjoker8

  • Użytkownik

# Maj 03, 2013, 15:30:04
w gruncie rzeczy to nie ma w tym linku kto pracuje nad projektem, w informacjach są tylko nazwy studiów, które google słabo zna. Jeśli piszecie że to poważny projekt w którym bierze udział "duża liczba doświadczonych osób" to chyba rzeczywiście wypadałoby się przedstawić. Tym bardziej że:
1. RigStudio.pl - "Na tej stronie znajdziesz tapety, gry, programy, edytory, multimedia i śmieszne filmiki, wszystko legalnie i za free! Zapraszam także na czat i forum."
2. Broken Cat Studio - "BrokenCat Studio jest oficjalnym tworcom Postal 2: UDK". Ciężko znaleźć projekty zrealizowane przez to studio (przynajmniej mi się nie udało)
3. P666-Corp - tu poza logiem nic nie znalazłem
Bardzo lubię Postala i kibicuję, ale na waszym miejscu nie ogłaszałbym się hucznie z wielkim projektem i 3 niezależnymi studiami (btw. po co 3), bo po krótkim researchu wychodzi że to 'widły z igły' czy jakoś tak :P

Offline moonshield

  • Użytkownik
    • ::devBlog

# Maj 03, 2013, 16:45:21
Tak swoja drogą - jaka jest średnia wieku u was? ;)

Offline gelo

  • Użytkownik
    • RiGStudio

# Maj 05, 2013, 21:20:56
Tak swoja drogą - jaka jest średnia wieku u was? ;)
Średnio 22 lata
RiGStudio-Grzegorz
BrokenCat Studio-Marcin
P666-Corp-Prawdziwy666 i tyle musi wam wystarczyć
Więcej takich info to na PW
Bo nie może chcieć ktoś trochę prywatności.

Nie będę się wypowiadał za innych bo mogą sobie tego nie życzyć.

O chęci pomocy co do skryptów to kontaktujcie się do makipl@hotmail.com on się tym zajmuje i powie czego nam brakuje w tym kierunku.

Offline MaKiPL

  • Użytkownik

# Maj 06, 2013, 00:09:39
Whoah, powoli.
Zacznijmy od początku. Mam na imię Marcin i jestem jednym z głównych developerow projektu Postal 2: UDK .

A teraz przytoczę kilka wcześniejszych odpowiedzi w temacie.
Mamy pisemną zgodę RunningWithScissors na projekt
Strona projektu nie jest, nie będzie ani nie była hostowana na serwerach darmowych takich jak Ugu.pl
Każdy z nas chce promowac swoje grupy i drużyny, a fakt, ze pracujemy niezależnie, bez wynagrodzenia jeszcze bardziej usprawiedliwia takie zamieszanie wokół tylu ugrupowań.
W skrócie ogólnym developerem jest P2UDKDev
Posiadamy wykupiony serwer ftp, wplacone fundusze na stronę www z domeną na .pl, ustabilizowane wsparcie ze strony RWS. W razie głębszych pytań prywatnie proszę o kontakt na moją skrzynkę Gmail: makipol@Gmail.com
Zapraszam na profil INDIEDB i stronę na FB.

Jedna osoba wspomniała o napisaniu więcej szczegółów odnośnie programisty:
Jest to język programowania UnrealScript
Jest on hybrydą C++ ; C ; C# i Javy . Każdy z umiejętnością jednego z wymienionych musi spędzić dosłownie kilka godzinek na rozeznaniu się w środowisku i poznania technik dziedziczenia i deklaracji klas. W każdej chwili jesteśmy gotowi pomagać w adaptacji chętnej osoby. Sam się tym zajmuję, ale w moim obowiązkiem są także dużo innych rzeczy przez co na programowanie nie poświęcam tak dużo czasu. Proszę o jakąkolwiek pomoc lub wsparcie. Dziękuję .

Offline oyvind

  • Użytkownik
    • Official webpage

# Maj 11, 2013, 10:12:45
Nie jest źle - posiadacie zakupioną pe-elkę, a nadal mail trzymacie na ugu.pl. To niezbyt dobrze przemawia o Waszej profesjonalności i, szczerze mówiąc, robi Wam niezłą antyreklamę.

Skoro kupiłem sobie BMW, to chcę się nim pochwalić przed sąsiadem.
Skoro Wy kupiliście hosting i domenę, to zamiast się tym chwalić, odsyłacie do maila subdomeny rigstudio.ugu.pl

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Maj 11, 2013, 11:50:26
@up: Hosting + domena kosztuje grosze, więc porównywanie ich do BMW i chęci chwalenia się nim jest co najmniej nieadekwatne.

Offline oyvind

  • Użytkownik
    • Official webpage

# Maj 11, 2013, 13:00:34
Przecież to był jedynie przykład. Domeny kupuje się z kilku przyczyn:

- chęć ułatwienia ludziom życia poprzez skrócenie/uprostrzenie adresu
- tworzenie wizerunku w Internecie

Dlaczego więc nie korzystać z tego i nadal bawić się w darmowe subdomeny/hostingi z reklamami zabawek?

Offline MaKiPL

  • Użytkownik

# Maj 14, 2013, 23:40:04
Panowanie. Już, spokojnie. Nie istnieje już nic związane z ugu.pl; Przepraszam za zwłokę, ale nasz webmaster ciężko pracował aby stworzyć oryginalną i własną stronę z dobrym CMS dla nas. Zapraszam serdecznie na adres:

http://www.psi-games.net

Wciąż jednak poszukujemy programisty od AI oraz grafika 3D. Dziękuję bardzo za uwagę.

Offline oyvind

  • Użytkownik
    • Official webpage

# Maj 18, 2013, 14:04:39
Screeny wyglądają dobrze, featuresy także brzmią naprawdę świetnie. Chętnie pograłbym w Waszego Postala :) Mam tylko prośbę: niech gra będzie odrobinę mniej psychodeliczna niż oryginał...