Autor Wątek: Przyspieszenie obliczeń graficznych  (Przeczytany 2443 razy)

Offline michal_2

  • Użytkownik

# Kwiecień 17, 2013, 14:25:55
Jak przyspieszyć obliczenia graficzne w przypadku, gdy nie możemy korzystać z Shaderów? Aktualnie miksowanie tekstur wykonuję na procesorze, co znacznie spowalnia grę. Jak normalnie powinno być 30 fps, to u mnie jest 10 fps. Wymnażam kolory tekstury na procesorze poprzez sczytanie kolorów pikseli do tablicy i wymnożenie przez siebie. W Windows Phone 8 nie można używać własnych efektów Shaderów. Da się to jakoś ominąć? Ta sama gra na iOS chodzi płynnie (pisana w Lui pod CoronaSDK), a pod Windows Phone muli. Czy tylko iOS może wykonywać maskowanie tekstur przy użyciu własnego układu graficznego?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kebab_u_Turka

  • Użytkownik

# Kwiecień 17, 2013, 15:23:18
W Windows Phone 8 nie można używać własnych efektów Shaderów.

Da się

Cytuj
On Windows Phone 8, developers can use custom vertex shaders and pixel shaders in apps that use Direct3D. The supported features and limitations of custom shaders on Windows Phone 8 devices are defined by the shader model 4_0_level_9_3.


//EDIT : Oj, nie zauważyłem, że chodzi o XNA. W XNA niestety nie da się za bardzo pisać customowych shaderów, ale rozważ może pisanie gier na WP8 w DirectX.

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2013, 15:25:59 wysłana przez Kebab_u_Turka »