Autor Wątek: [MonoGame] Zamiennik dla metody GetData klasy Texture2D  (Przeczytany 1978 razy)

Offline nomaf

  • Użytkownik

# Kwiecień 10, 2013, 22:59:16
Witam.
Mam mały problem. Chciałem skorzystać z metody GetData, ale o ile w XNA działa, tak już w MonoGame wyrzuca wyjątek NotImplementedException. Nie wiem zbytnio jak sobie z tym poradzić, więc zwracam się do was z prośbą o pomoc.

Point newPoint;
uint[] ui = new uint[1];

...

texture.GetData(0, new Rectangle(newPoint.X, newPoint.Y, 1, 1), ui, 0, 1);

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MaxGarden

  • Użytkownik
    • Profil na warsztacie

  • +2
# Kwiecień 10, 2013, 23:32:59
Pierwszy link w google: https://github.com/mono/MonoGame/issues/644 (na dole strony).

Offline nomaf

  • Użytkownik

# Kwiecień 11, 2013, 21:23:25
Działa mi już. Oto co zrobiłem (dla potomnych):
Pobrałem kod źródłowy MonoGame.
Dołączyłem projekt do swojej gry.
Dałem odwołanie do tego projektu.
Wprowadziłem poprawki z tego posta: https://github.com/mono/MonoGame/issues/644#issuecomment-7500853 (MonoGame.Framework/Graphics/Texture2D.cs)
No i jakoś działa ;)