Autor Wątek: Książki DirectX11  (Przeczytany 1818 razy)

Offline x6itru

  • Użytkownik

# Kwiecień 02, 2013, 22:31:21
Witam, po OpenGL'u nadszedł czas nauczyć się nowego API ,więc tak jak w temacie kupię coś ciekawego, dość świeżego o DirectX 11.
np. "Introduction to 3D Game Programming with DirectX 11" ( Frank Luna ) etc.
Książki najchętniej w języku angielsku ( po polsku chyba nic ciekawego nie ma? :))
Oferty składajcie na PW.
Pozdrawiam x6itru!

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +3
# Kwiecień 02, 2013, 22:56:01
Nie chcę psuć rynku wtórnego książek, ale jak już jesteś "po openGL'u" i rozumiesz o co chodzi z grafiką, to nie łykniesz DX w tydzień z samej oficjalnej dokumentacji?

Offline x6itru

  • Użytkownik

# Kwiecień 02, 2013, 23:20:57
raczej napewno spokojnie to "łyknę" bo dokumentacja na MSDN jest bardzo dobra :), po prostu chciałem coś do poczytania, choć w sumie może lepiej zainwestować w coś bardziej ogólnego o renderingu w real time lub samej matmie?

Offline flexi

  • Użytkownik

# Kwiecień 03, 2013, 11:44:48
raczej napewno spokojnie to "łyknę" bo dokumentacja na MSDN jest bardzo dobra :), po prostu chciałem coś do poczytania, choć w sumie może lepiej zainwestować w coś bardziej ogólnego o renderingu w real time lub samej matmie?

Ja bym bral ogolnie o renderingu, dokumentacja D3D jest naprawde fajna, duzo wytlumaczone, a jesli ktos juz zna OpenGL to tak jak @Kos powiedzial problemu nie powinno byc.