Autor Wątek: Vertex normals dla heightmapy.  (Przeczytany 3823 razy)

Offline x6itru

  • Użytkownik

# Marzec 29, 2013, 18:15:05
Model oświetlenia odpada - to samo widzę gdy w shaderze wyświetle same normale, transformacja również chyba dobrze, ogólnie wrzucam ostatnie dwa screeny, może komuś przyjdzie coś na myśl dlaczego tak się może dziać o.O
http://img600.imageshack.us/img600/1592/screenshotfrom201303291.png <-- normale <bardzo dziwnie wyglądają wystarczy porównać autko z terenem..>
http://img822.imageshack.us/img822/1592/screenshotfrom201303291.png <-- siatka, wygląda raczej ok;/
Sam już nie wiem w czym tu do cholery może być błąd, i znowu te uczucie, że problemem jest jakaś drobnostka którą przeoczyłem ;______;



@@@/////@@@
Dobra,  temat można zamknąć :) Zrobiłem to sposobem hashedone ;) czyli normale biore z wcześniej wygenerowanej normalmapy z heightmapy.
Teraz zdaje się jest naprawdę poprawnie : http://img19.imageshack.us/img19/2334/screenshotfrom201303301h.png
« Ostatnia zmiana: Marzec 30, 2013, 18:01:51 wysłana przez x6itru »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych