Autor Wątek: COMPO - SONDA  (Przeczytany 16177 razy)

Antrykot

  • Gość
# Luty 17, 2006, 16:22:18

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline sobol

  • Użytkownik

# Luty 17, 2006, 16:26:47
o ;] senk ju ;)

Offline bojkar

  • Użytkownik
    • Profesjonalne aplikacje i strony internetowe

# Luty 17, 2006, 18:16:12
mam pytanie nie da rady przesunac termin compo o 24h? Niektorym ferie sie skonczyly w poniedzialek, maja mature, musza robic za kodera, grafika 3d i 2d. Mysle ze kazdemu sie przyda te 24h

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Luty 17, 2006, 18:19:22
Prace wysyłać należy na ten sam adres co zawsze, czyli regedit@risp.pl. Nowa strona Compo to http://regedit.i365.pl/warsztat/compo/ . Przesunięcia terminu nie będzie, pisałem już o tym nie raz że tak być nie może. Na prace czekam do 20:00.

Offline sobol

  • Użytkownik

# Luty 17, 2006, 19:14:52
Też mam mature, ferie mi się skończyły 3 tygodnie temu, a w dodatku 3 dni mnie nie było praktycznie w tym tygodniu... oddaje to co mam ;) Jak by regedit przesunął termin to było by nieuczciwe wobec reszty która tak sobie cyrklowała aby dziś na 19:59 się wyrobić.

Antrykot

  • Gość
# Luty 17, 2006, 21:21:37
Dałeś ciała st3tc może innym razem ci się uda.

Pogralem w te 3 prace. I jedyna godna uwagi to praca Zipera, reszta choć wydawała się fajna to za szybko chodziła(brak deltatime panowie )

pozdro
spax.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2006, 21:24:47 wysłana przez spax »

Antrykot

  • Gość
# Luty 17, 2006, 21:37:32
Może głupie pytanie, ale można już gdzieś pobrać prace ?
Bo tak lookam po stronie compo i nie widze.

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Luty 17, 2006, 22:11:32
Sory za tak duże opóźnienie ale oprócz Compo w tym samym czasie ważyły się (że tak powiem) losy Warsztatu :) Prace już są na stronie konkursu.

Offline artpoz

  • Użytkownik
    • blog o tworzeniu gier

# Luty 17, 2006, 22:12:53
Może głupie pytanie, ale można już gdzieś pobrać prace ?
Można.
http://regedit.i365.pl/warsztat/compo/edycje.php?x=view&id=73

Osobiście najbardziej podobała mi się praca zipera choć niestety mało grywalna ale dziwięki, muza i efekty rox :)

Pozdrawiam
artpoz

Offline sobol

  • Użytkownik

# Luty 17, 2006, 22:16:00
To tak:
ziper:
ta pracka mi sie nie odpala, po prostu reset kompa bez jakichkolwiek errorów (win XP)
antrykot:
mi sie podoba, chodzi faktycznie dość szybko ale fajne, takie milusie dla oka jak... (wole nie kończyć)
bardzo fajne pociski i tak dalej, mi do tego (jak widać) jeszcze sporo brakuje ;)
dwa razy wyskoczył debuger visuala i gierka się wyłączyła
no i chyba troszkę przesadziłeś z przezroczystością
lor:
heheh no cóż tu powiedzieć, uczę się dopiero, a co ;p

Szkoda że tak mało osób startowało

<edit>
dla antrykota:
"An unhandled win32 exception occurred in GDI.exe [1888]."
Unhandled exception at 0x00404c23 in GDI.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x043f23f0.
nie wiem czy to wina mojego soft'u czy twojej gierki.
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2006, 22:22:35 wysłana przez LOR »

Offline BoBo

  • Użytkownik
    • BoBo b|0d4553k

# Luty 17, 2006, 22:18:00
Cytuj
ważyły się (że tak powiem) losy Warsztatu
no, no, brzmi to nieciekawie... Czy można prosić o więcej szczegółów?

Antrykot

  • Gość
# Luty 17, 2006, 22:26:44
Cytuj
ważyły się (że tak powiem) losy Warsztatu
no, no, brzmi to nieciekawie... Czy można prosić o więcej szczegółów?
Chodziło o kanał ale już wszystko jest ok

pozdro
spax.

Offline bojkar

  • Użytkownik
    • Profesjonalne aplikacje i strony internetowe

# Luty 17, 2006, 22:29:34
Ziper roxuje. Jakby termin byl dluzszy z 24h napewnoe byloby wiecej prac.

Antrykot

  • Gość
# Luty 17, 2006, 22:30:25
ok, więc tak
Pracka zipera mi sie nie odpala, z błędem że nie ma rozszeżenia  BufferObject. Tzn dam continue,i słychać przez chwile muzyke, a potem crash :/

Pracka Lora : Podoba mi sie, tylko tło mogło by być na całą wysokość ekranu, i więcej przeciwników.

Pracka Michrza : Taki asteroid tylko z fabuła ;] Da sie szpilnąć, tylko większa różnorodność trójkątów-mutantów by sie przydała.

A co do mojich wypocin :  szybkości działania. Chodzi raczej tak samo jak u mnie (windowsowy timer), ew wolniej. Zwolnić zawsze można, ale przy testowaniu prędkość wydawała mi sie odpowiednia. A przezroczystość można wyłączyć (backspace).

No troche mało gierek, ale chyba compo nie wypadło najgorzej :)
Ja w każdym razie jestem zadowolony.

Offline sobol

  • Użytkownik

# Luty 17, 2006, 23:01:57
Dobra to ja teraz mam pytanko (off topic zdeczka):
dlaczego moja gierka działa tak diabelnie wolno na słabszych kompach ? Przeca to jest pare latających prostokątów i trójkątów, nic nadzwyczajnego nie robi.

Może macie jakieś linki do artów o wydajności i takich bajerach w grach ?

<edit>
dopiero teraz zagrałem w gierke michrza
niby taka prosta ale.. podoba mi się :D dawno w coś z takim "HC vectorowym" klimatem nie grałem ;D
problem jest tylko taki, że te "mutanty" lecą pod takim kątem że z działka na wierzchołku trójkata zenona nie da się ich czasami ubić
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2006, 23:56:02 wysłana przez LOR »