Autor Wątek: Like a zoom  (Przeczytany 1210 razy)

Offline txt

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2013, 17:08:58
Mam pewne pytanko,
Jak w OpenGL przybliżać i oddalać widok w rzucie ortogonalnym?
A tak z ciekawości, zapytam też jakiej techniki stosowac do przewijania w OpenGL? Czy używacie do tego przekształceń macierzy, jeśli nie to jaki sposób jest najlepszy?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline hfjh

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2013, 17:38:23
Zmniejszając i zwiększając rozmiar prostopadłościanu widoku. Przewijanie ekranu robię modyfikując macierz widoku - to jest zdecydowanie najbardziej intuicyjna metoda.

Offline txt

  • Użytkownik

# Marzec 13, 2013, 18:24:02
Ok tak myślałem, ale nie byłem pewny.
Dzięki. :)