Autor Wątek: Szukamy project managera do naszego zespołu  (Przeczytany 2459 razy)

Offline michal_2

• Użytkownik

# Luty 24, 2013, 15:04:54
Nasz zespół (2 osoby) szuka Project Managera. Jego zadaniami byłoby ogólnie zarządzanie nami i przydzielanie nam konkretnych zadań. Pomysł na grę mamy, ale nie wiemy jak się do niego zabrać.

Kilka słów o mnie:

- Pracuję od prawie roku w firmie przy produkcji komercyjnych gier na telefony komórkowe z systemami iOS, Android a ostatnio także Windows Phone.
- Piszę w pracy w Lua (CORONA SDK), C# + XNA
- Znam takie języki jak: Pascal, C, C#, C++, Java, php, CSS, HTML, JavaScript
- Napisałem kiedyś prostą animację w DX9 w C++

Jeszcze raz piszę: szukamy project managera. Nasza działalność jest niekomercyjna.

EDYCJA.

Moja firma powiedziała mi, że nie życzy sobie, abym umieszczał link do ich strony w wiadomości w tym temacie. Ja od siebie tylko dodam, że nie chciałem nikogo urazić, ani wykorzystać wizerunku firmy w której pracuję dla własnych celów. Jeżeli ktoś poczuł się urażony, to przepraszam. Zgodnie z poleceniem usuwam linki do gier, jakie wspólnie w zespole firmowym napisałem.

Zespół, jaki został wymieniony na początku tej wiadomości nie jest zespołem firmowym w jakim pracuję. Powstała niejasność. Dlatego wyjaśniam.
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2013, 11:10:18 wysłana przez michal_2 »

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline nexor

• Użytkownik
    • deviantArt

# Luty 24, 2013, 15:26:17
Ja ze swojej strony dodam, jako jedna ze stron, że też programuję, chociaż zawodowo zajmuję się czymś odrębnie innym.  Znam C++ , openGL, DirectX, oraz liznąłem php , html i c#. 

Kilka słów o mnie:
- dużo zapału
- nieograniczona wyobraźnia
- chęć do programowania
- doświadczenie w programowaniu w c++ i directX

Offline fn2000

• Użytkownik

• +5
# Marzec 01, 2013, 23:08:41
Jedno z najdziwniejszych ogłoszeń tutaj...

Offline Santor

• Użytkownik

• +3
# Marzec 01, 2013, 23:09:57
"Szukam kogoś kto będzie poganiał nas batem"