Autor Wątek: Fabuła  (Przeczytany 2632 razy)

Offline Fire_Power

  • Użytkownik

# Luty 20, 2013, 14:10:24
Witam, witam, może ktoś się zorientował o moim nowym i pierwszym projekcie. Planuje zrobić grę (żadna nowość pewnie :D) z znanym i kochanym memem internetowym w roli głównej, "Trollface", gier tego typu na internecie pare jest, ale w wszystkich brakuje (moim zdaniem) długiej zabawy. Wybrałem już środowisko, pomysły na lvl'e mam, ale nie wiem jak zacząć fabułę. Co mam na myśli? Gry tego typu zaczynają się od wyboru poziomu, bez fabuły. Ja postanowiłem temu zaradzić i jakoś rozpocząć serie wyzwań od Trollface. Mam pare pomysłów, ale nie wiem który jest najlepszym wyjściem.

Pomysł I
Gra zaczyna się od tego jak główny bohater przeglądając google trafia na stronę z której niespodziewanie pobiera na komputer wirusa zwanego "Trollface" aby ratować komputer wykonuje mase wyzwań od mema i oczywiście na końcu go pokonuje (Co za czyn :-) )

Pomysł II
Gdy główny bohater jest z swoją dziewczyną w parku niespodziewanie Trollface przybiega i ją porywa, a my w pościg za nim idziemy na ratunek.

Które wyjście bardziej "trollujące"?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline MatlertheGreat

  • Użytkownik

# Luty 20, 2013, 14:59:24
Jakoś mało trollowania w tym trollowaniu... Może (tylko czysta sugestia, w wymyślaniu fabuły nie jestem żadnym specem) niech to będzie coś w rodzaju trollowania trolla. Zrób tak, aby gracz pogubił się i nie wiedział, czy to on trolluje, czy może jest trollowany.

Może coś w rodzaju: "zostaniesz królem trollowania jak strollujesz dotychczasowego mistrza". Gracz wykonując kolejne questy, nie będzie sobie zdawał sprawy, że cała historia została ukartowana przez "trolla nad trollami", który naśmiewa się z tego co gracz wyczynia; a cała gra to jeden wielki troll i do niczego nie prowadzi.

(chyba pobiłem rekord w używaniu słowa troll :D)
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2013, 15:03:30 wysłana przez MatlertheGreat »

Offline Avaj

  • Użytkownik

  • +3
# Luty 20, 2013, 15:12:20
Zrób że gra się nazywa trollface.exe a tak naprawdę to będzie notepad. Strollujesz ludzi bardziej niż jakimiś fabułami.

Offline Xirdus

  • Moderator

# Luty 20, 2013, 16:04:06
A wiedziałeś, że Trollface nie jest domeną publiczną? Teoretycznie musisz uzyskać prawa od niejakiego Carlosa Ramireza ps. Whynne.

Offline Fire_Power

  • Użytkownik

# Luty 20, 2013, 18:17:17
:o serio? Czy mnie trollujesz?

Cytuj
Jakoś mało trollowania w tym
trollowaniu... Może (tylko czysta
sugestia, w wymyślaniu fabuły nie
jestem żadnym specem) niech to
będzie coś w rodzaju trollowania
trolla. Zrób tak, aby gracz
pogubił się i nie wiedział, czy to
on trolluje, czy może jest
trollowany.
Może coś w rodzaju: "zostaniesz
królem trollowania jak strollujesz
dotychczasowego mistrza". Gracz
wykonując kolejne questy, nie
będzie sobie zdawał sprawy, że
cała historia została ukartowana
przez "trolla nad trollami", który
naśmiewa się z tego co gracz
wyczynia; a cała gra to jeden
wielki troll i do niczego nie
prowadzi.
(chyba pobiłem rekord w
używaniu słowa troll :D)
Dzięki, muszę tylko zadbać o to, żebym sam się nie pogubił :d

Cytuj
Zrób że gra się nazywa
trollface.exe a tak naprawdę to
będzie notepad. Strollujesz ludzi
bardziej niż jakimiś fabułami.
Hehe, dwa pliki jeden to gra, a drugi to notatnik :D

Macie ciekawe pomysły, jak ktoś ma jakieś jeszcze to zapraszam do dalszej dyskusji

Offline Xirdus

  • Moderator

# Luty 20, 2013, 18:32:43
:o serio? Czy mnie trollujesz?
http://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Number/15390249

Macie ciekawe pomysły, jak ktoś ma jakieś jeszcze to zapraszam do dalszej dyskusji

Pomysł n+1: zrób fabułę taką jak n=2, zrób czterdzieści czy ileś tam poziomów (nie mało w każdym razie). Po każdym poziomie wracaj do menu wyboru poziomu. Co jakiś czas wstawiaj przerywnik fabularny czy mini-bossa. Ostatni poziom zrób najnormalniejszy w świecie - żadnych cutscenek, żadnych bossów, po prostu level jak każdy inny. Wygranej nie zaznaczaj jakoś szczególnie - ot, kolejny poziom zaliczony. Po tym wróć z powrotem do menu poziomów. Ważne jest, aby w tym punkcie księżniczka jeszcze nie była uratowana.

Pomysł ++n++:  zrób kody. Nieśmiertelność, księżycowa grawitacja, w ten deseń. Jakoś w połowie gry zrób poziom nie do przejścia. Dosłownie - jedynym wyjściem będzie wpisanie kodów. Po kilku normalniejszych poziomach (ale nie na sam koniec gry - jeszcze ze trzy powinny po nim być) znowu zrób poziom nie do przejścia. Tym razem wyłącz kody.

Offline Fire_Power

  • Użytkownik

# Luty 20, 2013, 18:43:54
++n++ chyba najlepszy

Offline Xirdus

  • Moderator

# Luty 20, 2013, 19:11:56
++n++ chyba najlepszy
Zabiję cię jak to weźmiesz na poważnie.

Offline Fire_Power

  • Użytkownik

# Luty 20, 2013, 19:38:19
Czemu? :D ma być zabawnie