Autor Wątek: Spine edytor animacji szkieletowej 2D  (Przeczytany 2177 razy)

Offline hfjh

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 17, 2013, 22:55:17
Cześć,
Niedawno trafiłem na Kickstarterze na ciekawy projekt - Spine. Jest już wersja trial (również na MacOS/Linux) więc można potestować. Może kogoś z Was zainteresuje...

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Kos

  • Użytkownik
    • kos.gd

  • +1
# Luty 17, 2013, 23:15:16
Wygląda fajnie, tylko nie rozumiem zupełnie ich argumentacji:

Cytuj
Spine currently has all the features necessary to use it in production, except for loading and using the data in your games. For each game toolkit, we need to write a runtime library that loads the animation data and draws the animations.

Kickstarter to dziwna metoda na monetyzację takiego middleware i jestem bardzo zaskoczony, że działa.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +2
# Luty 17, 2013, 23:41:09
Nie wygląda żeby tutaj było coś, czego nie ma Blender. :)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Luty 18, 2013, 00:53:43
Na początku myślałem że interpoluje piksele na łączeniach pomiędzy kośćmi  i pomyślałem że jednak jeszcze czegoś takiego nie widziałem. Niestety później zobaczyłem rozczłonkowaną postać i muszę przyznać racje @up.

Offline smerf123

  • Użytkownik
    • Projektowanie gier

# Październik 19, 2015, 21:07:19
posiada ktoś namiar na ciekawe tutoriale do tego programu?
Szukam czegoś o dodawaniu efektów śladu miecza, błysku w oku i innych temu podobnych.
Google jest mało pomocne... często wyrzuca rzeczy związane z kręgosłupem :(