Autor Wątek: ksiazka "Principia silnika"  (Przeczytany 7571 razy)

Offline Reg

  • Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Styczeń 24, 2007, 23:03:30
Ja właśnie przeczytałem "3D Math Primer for Graphics and Game Development" - rewelacyjna książka. Chociaż wiele rzeczy nie było tam dla mnie nowe, to nareszcie mam teraz widzę w jakimś zakresie pełną i systematyczną - żadne tutoriale i artykuły w Sieci tego nie zapewnią. Szkoda, że tutaj w Polsce nie ma takich książek :(

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

maxest

  • Gość
# Styczeń 24, 2007, 23:46:05
ale ja nie rozumiem - czy w polsce jest az tak malo entuzjastow programowania gier ze nie znajdzie sie tych 5000 co by kupilo nastepne tomy perelek czy np. ksiazke o ktorej ty (Regedit) wspomniales?

Offline Gloggie

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2007, 00:08:52
Obawiam się że tak :) BTW - może ktoś sprawdzić jaki nakład miały perełki?

Offline Lobsang Rampa

  • Użytkownik
    • Global Epidemic

# Styczeń 25, 2007, 00:26:15
W samej książce nakładu nie ma podanego, natomiast znalazłem informacje, że średni nakład książki informatycznej w Helionie to 3000 sztuk. Średni, czyli sa nakłady wieksze i mniejsze od tej liczby. Tak czy owak, na pewno bym kupił kolejne cześci perełek, czy też inne, przetłumaczone pozycje książkowe na temat gamedevelopingu.

maxest

  • Gość
# Styczeń 25, 2007, 01:48:01
Cytuj
Obawiam się że tak
w takim razie dla nas bedzie wiecej pracy :)
// ludzie nie wiedza dobre :P

Offline Piotr

  • Użytkownik

# Styczeń 25, 2007, 09:24:39
Trzba pisac ostro do Mikom i Heliona. Może ulegną :P