Autor Wątek: [c++, allegro][rozwiązany] Problem z uruchomieniem programu(Unhandled exception)  (Przeczytany 1664 razy)

Offline absount

• Użytkownik

# Luty 15, 2013, 22:11:51
Witam
Od razu zaznaczam, że rozwiązania problemu szukam już kilka godzin, i nie wiem - coś nie tak z biblioteką, czy ze mną ;)
Zaznaczam, że jestem początkujący w te klocki, również z allegro.

Napisałem program w allegro 4.4.2, (visual c++ 2010), który wyświetla parę figur. Po zlikwidowaniu wszelkich błędów, próbuję go uruchomić, ale nic się nie uruchamia. Po ręcznym uruchomieniu programu windows informuje o błędnym zakończeniu działania programu (słynne okienko "czy wysłać komunikat o błędzie"). Wchodzę w tryb debugowania, i natychmiast w konsoli pojawia się okienko z informacją:

Unhandled exception at 0x100010e4 in Wykresy_meteo.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x0000001c

i pod spodem przyciski break i continue, okno mojego programu nie wyświetla się, choć jest na pasku zadań.
komunikaty w konsoli:
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\Documents and Settings\Piotrek\Desktop\projekty\Wykresy_meteo\Debug\Wykresy_meteo.exe', Symbols loaded.
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll', Cannot find or open the PDB file
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll', Cannot find or open the PDB file
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\Documents and Settings\Piotrek\Desktop\projekty\Wykresy_meteo\Debug\allegro-4.4.2-md.dll', Binary was not built with debug information.
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\ddraw.dll', Cannot find or open the PDB file
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\advapi32.dll', Cannot find or open the PDB file
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\rpcrt4.dll', Cannot find or open the PDB file
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\secur32.dll', Cannot find or open the PDB file
'Wykresy_meteo.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\dciman32.dll', Cannot find or open the PDB file